"Krīzes apstākļos, kad valstī ir ierobežoti līdzekļi, jebkurš komercmedijs saskaras ar to, ka mazinās reklāmas tirgi, attiecīgi samazinās arī ražošanas apjomi [autorraidījumi un seriāli]. Uz šo situāciju nereaģē tikai valsts institūcijas, kuras izliekas neredzam, kas notiek ekonomikā.
"Situācijā, kad visā mediju nozarē dramatiski krītas reklāmas ieņēmumi, ikviens tirgus dalībnieks rūpīgāk un arī ilgāk pārskata un maina turpmākā biznesa modeļa darbību, lai spētu nodrošināt skatītājam kvalitatīvu programmu ne tikai šogad, bet arī turpmāk," Neatkarīgajai saka TV3 Latvia sabiedrisko attiecību speciāliste Marta Zandersone.
Mājsaimniecībām, kurās nav kabeļtelevīzijas vai satelīttelevīzijas un TV skatīšanās notiek ar istabas vai āra antenu, līdz 2011. gada nogalei vajadzēs atvēlēt 39 latus ciparu formāta uztvērēja jeb dekodera iegādei. "Katram televizoram ir jāsaprot pārraidītais digitālais signāls, kas nozīmē, ka dekoders ir nepieciešams katram televizoram, jo tāda ir šī tehnoloģija," norāda Lattelecom Televīzijas biznesa daļas direktors Toms Ābele.