Sabiedrisko attiecību speciālists Kristaps Skutelis savā Twitter kontā publicējis attēlu ar nesaskaņoti izvietotu „Baltcom” reklāmas plakātu tikko notikušajā Tet Rīgas maratonā.
Latvijas Reklāmas asociācijas valdes locekle Baiba Liepiņa intervijā Neatkarīgajai par reklāmas nozari, tās melnajām avīm un Saeimas plāniem reklāmas ierobežošanā.
Pieaugot iedzīvotāju pirktspējai, kā arī preču un pakalpojumu saņemšanas iespējām internetā, patērētāju iepirkšanās paradumi mainās ātrāk nekā jebkad iepriekš.
Lai pievērstu mobilā telefona "nozombēto" autovadītāju uzmanību un mainītu to paradumus", CSDD sākusi satiksmes drošības kampaņu "Izkāp no telefona!". Pāris dienu laikā kampaņa sabiedrībā izraisījusi lielu ažiotāžu.
Sociālajā tīklā Facebook ar iedvesmojošu stāstu dalījusies Liesma. Viņai sanācis sastrādāties ar patīkamu 83 gadus vecu kundzi, kura nolēmusi dzīvē izmēģināt roku aktiermākslā.
Īsi pirms pāvesta vizītes Lietuvā izcēlusies ažiotāža par galvaspilsētas tūrisma kampaņu, kas erotiskā veidā reklamē Viļņu kā "Eiropas G punktu", trešdien vēstīja raidījums "LNT Ziņas".
Kā iepriekš vēstīts, Latvijas sociāldemokrātiskā strādnieku partija (LSDSP) svētdien, 1. jūlijā, publicēja ilustrāciju, kas izraisija saštumu sociālajos tīklos, norādot, ka tā ir rasu naida kurinoša. Publicēto ilustrāciju vērtē arī Drošības policija.
Partiju kases īsi pirms oficiālā priekšvēlēšanu aģitācijas perioda šoreiz ir tukšākas nekā pirms četriem gadiem, kad notika Eiropas Parlamenta (EP) un 12. Saeimas vēlēšanas. 2014. gada maijā partijas ziedojumos kopumā bija saņēmušas 1 484 889 eiro, tagad šīs summas apmērs sarucis līdz 594 434 eiro, svētdien vēstīja raidījums "LNT Ziņu TOP 10".
Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) šoreiz saņēmis vairāk reklāmas pakalpojumu sniedzēju izcenojumu nekā pirms iepriekšējām Saeimas vēlēšanām. No saņemtajiem izcenojumiem redzams, ka politiskās reklāmas savos īpašumos vēlas izvietot arī politiķi, viņu radinieki un pašvaldības.
Sakarā ar prezidenta, pašvaldību un Eiropas Parlamenta (EP) vēlēšanu tuvošanos Lietuvas Centrālā vēlēšanu komisija (CVK) apsver iespēju konsultēties ar Latviju par politisko reklāmu kontrolēšanu sociālajos tīklos.
Uzņēmums "Facebook" piektdien pavēstīja, kas tas pieprasīs jebkurai politiskajai reklāmai šajā sociālajā tīklā paziņot, kas to apmaksā, un pārbaudīs šī maksātāja identitāti, lai ierobežotu ārēju iejaukšanos vēlēšanās.
Latvijā populārais dziedātājs Lauris Reiniks ne tikai aktīvi koncertē (mūziķis patlaban rudens koncertturnejas ietvaros apceļo Latviju), bet paspēj pievērsties arī citām radošām aktivitātēm.
Ir noteikts, cik daudz raidlaika drīkst aizņemt reklāmas elektroniskajos plašsaziņas līdzekļos. Mediji to cenšas ievērot, taču mēģina to aizvien vairāk ieslēpt, izvietojot raidījumos dažādus produktus. Pēdējā mēneša laikā par šiem pārkāpumiem ir uzlikti trīs sodi, un nozares uzraugs tuvākajā laikā ir plānojis skatīt šo jautājumu.
Alkohola reklāmu ierobežojumi būtiski nesamazina grādīgo dzērienu patēriņu, intervijā pastāstīja Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) valdes priekšsēdētāja Baiba Liepiņa.