Lai pievērstu mobilā telefona "nozombēto" autovadītāju uzmanību un mainītu to paradumus", CSDD sākusi satiksmes drošības kampaņu "Izkāp no telefona!". Pāris dienu laikā kampaņa sabiedrībā izraisījusi lielu ažiotāžu.
Sociālajā tīklā Facebook ar iedvesmojošu stāstu dalījusies Liesma. Viņai sanācis sastrādāties ar patīkamu 83 gadus vecu kundzi, kura nolēmusi dzīvē izmēģināt roku aktiermākslā.
Īsi pirms pāvesta vizītes Lietuvā izcēlusies ažiotāža par galvaspilsētas tūrisma kampaņu, kas erotiskā veidā reklamē Viļņu kā "Eiropas G punktu", trešdien vēstīja raidījums "LNT Ziņas".
Kā iepriekš vēstīts, Latvijas sociāldemokrātiskā strādnieku partija (LSDSP) svētdien, 1. jūlijā, publicēja ilustrāciju, kas izraisija saštumu sociālajos tīklos, norādot, ka tā ir rasu naida kurinoša. Publicēto ilustrāciju vērtē arī Drošības policija.
Partiju kases īsi pirms oficiālā priekšvēlēšanu aģitācijas perioda šoreiz ir tukšākas nekā pirms četriem gadiem, kad notika Eiropas Parlamenta (EP) un 12. Saeimas vēlēšanas. 2014. gada maijā partijas ziedojumos kopumā bija saņēmušas 1 484 889 eiro, tagad šīs summas apmērs sarucis līdz 594 434 eiro, svētdien vēstīja raidījums "LNT Ziņu TOP 10".
Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) šoreiz saņēmis vairāk reklāmas pakalpojumu sniedzēju izcenojumu nekā pirms iepriekšējām Saeimas vēlēšanām. No saņemtajiem izcenojumiem redzams, ka politiskās reklāmas savos īpašumos vēlas izvietot arī politiķi, viņu radinieki un pašvaldības.
Sakarā ar prezidenta, pašvaldību un Eiropas Parlamenta (EP) vēlēšanu tuvošanos Lietuvas Centrālā vēlēšanu komisija (CVK) apsver iespēju konsultēties ar Latviju par politisko reklāmu kontrolēšanu sociālajos tīklos.
Uzņēmums "Facebook" piektdien pavēstīja, kas tas pieprasīs jebkurai politiskajai reklāmai šajā sociālajā tīklā paziņot, kas to apmaksā, un pārbaudīs šī maksātāja identitāti, lai ierobežotu ārēju iejaukšanos vēlēšanās.
Latvijā populārais dziedātājs Lauris Reiniks ne tikai aktīvi koncertē (mūziķis patlaban rudens koncertturnejas ietvaros apceļo Latviju), bet paspēj pievērsties arī citām radošām aktivitātēm.
Ir noteikts, cik daudz raidlaika drīkst aizņemt reklāmas elektroniskajos plašsaziņas līdzekļos. Mediji to cenšas ievērot, taču mēģina to aizvien vairāk ieslēpt, izvietojot raidījumos dažādus produktus. Pēdējā mēneša laikā par šiem pārkāpumiem ir uzlikti trīs sodi, un nozares uzraugs tuvākajā laikā ir plānojis skatīt šo jautājumu.
Alkohola reklāmu ierobežojumi būtiski nesamazina grādīgo dzērienu patēriņu, intervijā pastāstīja Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) valdes priekšsēdētāja Baiba Liepiņa.
Simtiem sociālā tīkla "Facebook" viltus kontu, kas, domājams, administrēti no Krievijas, izmantoti, lai pirktu reklāmas un tādā veidā veicinātu pretrunīgi vērtētu jautājumu aktualizēšanu ASV prezidenta vēlēšanu laikā, paziņojis šis sociālais tīkls.
Sabiedriskie mediji no reklāmas tirgus varētu iziet 2020. gadā. Kultūras ministrija (KM) piedāvā četrus iespējamos risinājumus, kā to varētu izdarīt, bet pati atbalsta divus: pakāpenisku vai tūlītēju iziešanu. Šobrīd galvenais uzdevums esot precizēt summas, kas nepieciešamas šā plāna īstenošanai, taču, visticamāk, ar papildu pieciem līdz astoņiem miljoniem eiro no valsts budžeta būs jārēķinās.
Kazahstānas tūrisma aģentūra "Chocotravel", kas tīmeklī ievietojusi reklāmas klipus ar trūcīgi ģērbtām stjuartēm un pilotiem, izraisījusi spraigas viedokļu sadursmes šīs Vidusāzijas valsts tīmekļa kopienā, kritiķiem sociālajos tīklos pārmetot uzņēmumam seksismu un bezgaumību.