Reklāma

21.mai 2017
Ātrās ēdināšanas restorānu ķēde "McDonalds" Lielbritānijā nesen publicēja reklāmu, kas izraisīja sašutumu lielā daļā sabiedrības, vēsta portāls "Mirror".
11.mai 2017
Konfekšu ražotājs "Skittles" ir radījis jaunu un savdabīgu māmiņdienas reklāmu, kurā parādīts, kas notiktu, ja bērns ar māti visu mūžu būtu savienoti ar nabassaiti.
5.mai 2017
Kāda jauniete vārdā Līva ir sašutusi par reklāmu, kas izdala spēcīgu aromātu un ir izvietota sabiedriskā transporta pieturā pie Rīgas Valsts 2. ģimnāzijas. Līva teic, ka šī smarža viņai izraisīja nopietnas veselības problēmas, vēsta raidījums "Bez Tabu".
25.apr 2017
Pavasaris un vasara ir īstais laiks, kad Latvijas galvaspilsētā Rīgā manāms ievērojams ārvalstu tūristu skaita pieaugums. Šoreiz Rīgas Tūrisma Attīstības birojs radījis divas jaunus reklāmas rullīšus, kas ārvalstu tūristus ieintriģēs apmeklēt mūsu galvaspilsētu.
31.mar 2017
Vācijas lielveikala ķēde "Netto", tuvojoties svētkiem, laidusi klajā reklāmu, kurā parādīts, kā radās patiesībā Lieldienu zaķis.
9.mar 2017
Šobrīd vairākās interneta vietnēs ir ievietotas melīgas reklāmas, kurās it kā skaista latviešu daiļava no laukiem aicina ieguldīt naudu akcijās un kļūt stāvus bagātiem vēsta raidījums "4. studija".
26.feb 2017
Sociālajā medijā Youtube ir publicēta Kanādā izveidota reklāma, kurā ir parādīts, ka cilvēki, pielāgojoties apstākļiem un izprotot citu cilvēku vajadzības spēj padarīt pasauli labāku.
18.feb 2017
Vien pāris dienu laikā par interneta hitu visā pasaulē kļuvusi vācu lielveikalu tīkla "EDEKA" reklāma par puisēnu, kurš nevēlējās būt tāds pats, kā pārējie.
13.feb 2017
Lielbritānijas šokolādes ražotājs "Galaxy" tieši pirms Valentīndienas ir izveidojis reklāmu, kurā liek aizdomāties par mūsdienu cilvēku steigu, kurā nereti aizmirstam par mīlestību.
29.jan 2017
Valsts amatpersonām par reklamēšanas ierobežojumu pārkāpšanu varēs piemērot līdz 350 eiro lielu naudas sodu, atņemot tiesības ieņemt valsts amatpersonas amatus vai bez tā, to paredz Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) sagatavotie grozījumi likumā par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā.
29.jan 2017
Vairāki Latvijas iedzīvotāji ir sašutuši par savās pastkastītēs saņemtajiem reklāmas materiāliem, kuros tiek reklamēts "brīnumlīdzeklis", kas atrisinās visas vīriešu problēmas, vēsta raidījums "Bez Tabu".
5.jan 2017
Kāds jaunietis vārdā Jūdžins Merhers ir izveidojis reklāmu slavenajam uzņēmumam "Adidas". Viņš arī piedāvāja savu radīto reklāmu šim uzņēmumam, tomēr Jūdžinam tika atteikts. Toties reklāma ir ieguvusi popularitāti visā pasaulē sava paustā vēstījuma dēļ.
22.nov 2016
Reklāmu veidotāji ir sapratuši, ka ar vienkāršiem tekstiem auditorija netiks uzrunāta, tāpēc tiek veidotas radošas reklāmas, kas liek aizdomāties. Šajā gadījumā ir apkopotas radošas reklāmas, kas liek padomāt par smēķēšanas ietekmi uz apkārtējiem.
7.nov 2016
Pasaulē populārais aktieris Benedikts Kemberbečs šova "Saturday Night Live" ietvaros ir nofilmējies amizantā reklāmā, kura popularizē neeksistējošu tualetes podu. Video ar šo reklāmu sociālajā medijā youtube.com jau guvis pamatīgu ievērību.
27.okt 2016
Vairāki Rīgas iedzīvotāji un apmeklētāji sociālajos medijos pauž neizpratni par Rīgas ielās esošo Ķīnas reklāmu.
17.okt 2016
Bieži vien reklāmas ir veidotas kā acu apmāns. Tāpēc fotogrāfs Fēlikss Hernandes-Rodrigezs izveidoja īpašu fotosesiju atklājot, kā patiesībā top reklāmas
5.okt 2016
Sociālajā medijā Twitter ir pieejams video, kurā ikvienam ir iespēja noskatīties Padomju savienībā veidotu reklāmu par vistas šniceli.
10.sep 2016
Sabiedrības iniciatīvu portālā "Manabalss.lv" sākta parakstu vākšana, lai televīzijas reklāmas laikā tiktu rādīta laika atskaite līdz reklāmas beigām.
29.jūl 2016
Daži Latvijas uzņēmumi ir parakstījuši pašregulācijas memorandu, lai atbrīvotu pastkastītes no reklāmas bukletiem un tamlīdzīgiem – neadresētiem – sūtījumiem.
12.jūl 2016
Gatavojot mediju politikas pamatnostādnes, preses izdevēji sastapušies ar pašvaldību spītību. Latvijas Pašvaldību savienība nevēlas atteikties no vietvaru informatīvo izdevumu tiesībām piedalīties reklāmas tirgū, kaut arī tas apdraud mediju daudzveidības nodrošināšanu un kropļo reklāmas tirgu.