Simtiem sociālā tīkla "Facebook" viltus kontu, kas, domājams, administrēti no Krievijas, izmantoti, lai pirktu reklāmas un tādā veidā veicinātu pretrunīgi vērtētu jautājumu aktualizēšanu ASV prezidenta vēlēšanu laikā, paziņojis šis sociālais tīkls.
Sabiedriskie mediji no reklāmas tirgus varētu iziet 2020. gadā. Kultūras ministrija (KM) piedāvā četrus iespējamos risinājumus, kā to varētu izdarīt, bet pati atbalsta divus: pakāpenisku vai tūlītēju iziešanu. Šobrīd galvenais uzdevums esot precizēt summas, kas nepieciešamas šā plāna īstenošanai, taču, visticamāk, ar papildu pieciem līdz astoņiem miljoniem eiro no valsts budžeta būs jārēķinās.
Kazahstānas tūrisma aģentūra "Chocotravel", kas tīmeklī ievietojusi reklāmas klipus ar trūcīgi ģērbtām stjuartēm un pilotiem, izraisījusi spraigas viedokļu sadursmes šīs Vidusāzijas valsts tīmekļa kopienā, kritiķiem sociālajos tīklos pārmetot uzņēmumam seksismu un bezgaumību.
Ātrās ēdināšanas restorānu ķēde "McDonalds" Lielbritānijā nesen publicēja reklāmu, kas izraisīja sašutumu lielā daļā sabiedrības, vēsta portāls "Mirror".
Konfekšu ražotājs "Skittles" ir radījis jaunu un savdabīgu māmiņdienas reklāmu, kurā parādīts, kas notiktu, ja bērns ar māti visu mūžu būtu savienoti ar nabassaiti.
Kāda jauniete vārdā Līva ir sašutusi par reklāmu, kas izdala spēcīgu aromātu un ir izvietota sabiedriskā transporta pieturā pie Rīgas Valsts 2. ģimnāzijas. Līva teic, ka šī smarža viņai izraisīja nopietnas veselības problēmas, vēsta raidījums "Bez Tabu".
Pavasaris un vasara ir īstais laiks, kad Latvijas galvaspilsētā Rīgā manāms ievērojams ārvalstu tūristu skaita pieaugums. Šoreiz Rīgas Tūrisma Attīstības birojs radījis divas jaunus reklāmas rullīšus, kas ārvalstu tūristus ieintriģēs apmeklēt mūsu galvaspilsētu.
Šobrīd vairākās interneta vietnēs ir ievietotas melīgas reklāmas, kurās it kā skaista latviešu daiļava no laukiem aicina ieguldīt naudu akcijās un kļūt stāvus bagātiem vēsta raidījums "4. studija".
Sociālajā medijā Youtube ir publicēta Kanādā izveidota reklāma, kurā ir parādīts, ka cilvēki, pielāgojoties apstākļiem un izprotot citu cilvēku vajadzības spēj padarīt pasauli labāku.
Vien pāris dienu laikā par interneta hitu visā pasaulē kļuvusi vācu lielveikalu tīkla "EDEKA" reklāma par puisēnu, kurš nevēlējās būt tāds pats, kā pārējie.
Lielbritānijas šokolādes ražotājs "Galaxy" tieši pirms Valentīndienas ir izveidojis reklāmu, kurā liek aizdomāties par mūsdienu cilvēku steigu, kurā nereti aizmirstam par mīlestību.
Valsts amatpersonām par reklamēšanas ierobežojumu pārkāpšanu varēs piemērot līdz 350 eiro lielu naudas sodu, atņemot tiesības ieņemt valsts amatpersonas amatus vai bez tā, to paredz Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) sagatavotie grozījumi likumā par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā.
Vairāki Latvijas iedzīvotāji ir sašutuši par savās pastkastītēs saņemtajiem reklāmas materiāliem, kuros tiek reklamēts "brīnumlīdzeklis", kas atrisinās visas vīriešu problēmas, vēsta raidījums "Bez Tabu".
Kāds jaunietis vārdā Jūdžins Merhers ir izveidojis reklāmu slavenajam uzņēmumam "Adidas". Viņš arī piedāvāja savu radīto reklāmu šim uzņēmumam, tomēr Jūdžinam tika atteikts. Toties reklāma ir ieguvusi popularitāti visā pasaulē sava paustā vēstījuma dēļ.
Reklāmu veidotāji ir sapratuši, ka ar vienkāršiem tekstiem auditorija netiks uzrunāta, tāpēc tiek veidotas radošas reklāmas, kas liek aizdomāties. Šajā gadījumā ir apkopotas radošas reklāmas, kas liek padomāt par smēķēšanas ietekmi uz apkārtējiem.
Pasaulē populārais aktieris Benedikts Kemberbečs šova "Saturday Night Live" ietvaros ir nofilmējies amizantā reklāmā, kura popularizē neeksistējošu tualetes podu. Video ar šo reklāmu sociālajā medijā youtube.com jau guvis pamatīgu ievērību.
Bieži vien reklāmas ir veidotas kā acu apmāns. Tāpēc fotogrāfs Fēlikss Hernandes-Rodrigezs izveidoja īpašu fotosesiju atklājot, kā patiesībā top reklāmas