FOTO: Rīgas maratona laikā uz Vanšu tilta parādās dīvaina reklāma

© facebook.com

Sabiedrisko attiecību speciālists Kristaps Skutelis savā Twitter kontā publicējis attēlu ar nesaskaņoti izvietotu „Baltcom” reklāmas plakātu tikko notikušajā Tet Rīgas maratonā.

Pie Vanšu tilta ar ķēdēm piestiprinātais plakāts vēstījis „Skrien uz Baltcom”. Skutelis attēlu komentē: „Kā jums šāds mārketings? Labi vai slikti? Pēc noteikumiem aizliegts. Bildes autors izvēlējās palikt anonīms.”

Attēls izpelnījies ievērojamu komentētāju atsaucību, kuri šādu rīcību neuzskata par pieņemamu. Viens no komentētājiem informē, ka „Maratona nolikumā rakstīts, ka nedrīkst nesaskaņoti reklamēties ar plakātiem, izplatīt flaierus utml. Bet nu pēc šīs loģikas tur varēja gan visus uzņēmumu karogus, fanu plakātus u.c atribūtiku, kas nav krekli, atņemt.”

„Ja tas būtu kāds startup tad tas būtu riktīgi stilīgi. Tagad man izskatās pēc “kaimiņu bomzis iekļuva ballītē par velti” vēstījuma,” savu viedokli izsaka “Draugiem Group” runasvīrs Jānis Palkalvnieks. „Tāda izmisuma mārketings no nabagiem Baltcom”, ironizē cits komentētājs. Kāds komentētājs atklāj: „Tas plakāts bija pieslēgts ar slēdzenēm, bet kāds bija nogriezis ar nazi. Gāju pēc pasākuma un brīnījos, kas tur bijis pieķēdēts.”

Tet Rīgas maratons ir vienīgais IAAF Gold Label maratons Ziemeļeiropā. Šogad tajā bija reģistrējusies 38 398 dalībnieki.

Dīvaini

Rīdziniece Jūlija pirms nedēļas kopā ar 11 gadus veco dēlu devās uz tirdzniecības centru “Olimpia”, lai iegādātos zēnam drēbes skolai. Pēc nogurdinošas iepirkšanās Jūlija nolēma ieturēt pusdienas veikala ēdināšanas zonā, kur viņu sagaidījis nepatīkams pārsteigums, vēsta "Bez Tabu".