Iedzīvotājs sašutis par Latvijā populāra čipsu ražotāja reklāmu

Ilustratīvs attēls © Andrejs Strokins/F64

Latvijas iedzivotāja Alvja uzmanību piesaista populāra čipsu ražotāja izvietotā reklāma, kas, viņaprāt, nepārprotami savu produkciju sasaista ar Covid-19, vēstīja raidījums "Bez Tabu".

Redzams, ka “Estrella” reklāmās ataino ne tikai šobrīd aktuālās sejas maskas, bet arī nekautrējas uzdot, pēc iedzīvotāju domām, provokatīvu jautājumu: vai būs otrs vilnis?

“Vīrusu nevajadzētu reklamēt. Tas nav ētiski! Tas ir nepraktiski, tā nevajadzētu. Tāds ir mans viedoklis,” uzskata rīdzinieks Aleksejs. Viņam piekrīt arī citi satiktie iedzīvotāji, kuri uzskata, ka Covid-19 nav īstais temats, ar kuru būtu nepieciešams sasaistīt čipsus. Tāpat norāda, ka itin neviens nevēlas, lai valsts piedzīvotu otru vilni, tāpēc uzdoto jautājumu sauc par neētisku.

Veidojot reklāmu, uzņēmumiem jāievēro atrunātās reklāmas prasības - tā nedrīkst būt maldinoša, diskriminējoša un aizvainojoša. Patērētāju tiesību aizstāvji konkrētajos attēlos pārkāpumus nesaredz. Uzņēmuma pārstāvis taisnojas, ka plāns bijis cilvēkus aicināt palikt mājās, bet sagatavot uzkodas, piemēram, čipsus.

"Mūsu komunikācija ir balstīta uz tēmām, kuras notiek pasaulē. Diemžēl pasaulē notiek Covid-19. Galvenā ziņa, ko sūtām patērētājiem - palieciet mājās un esiet gatavi tam kopā ar “Estrella” produktiem. Mēs domājam, ka sociālie mediji ir labākais kanāls, lai reaģētu uz tēmām, kas notiek pasaulē. Un mēs kā zīmols varam atbalstīt un paziņot vēstījumu, kas šajā gadījumā var novest pie šīs slimības izplatīšanās samazināšanas," pauž

Mārtiņš Matisons, “ESTRELLA” pārstāvis.

Dīvaini

Rīdziniece Jūlija pirms nedēļas kopā ar 11 gadus veco dēlu devās uz tirdzniecības centru “Olimpia”, lai iegādātos zēnam drēbes skolai. Pēc nogurdinošas iepirkšanās Jūlija nolēma ieturēt pusdienas veikala ēdināšanas zonā, kur viņu sagaidījis nepatīkams pārsteigums, vēsta "Bez Tabu".