Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) sociālās kampaņas ietvaros Daugavā izvietots īpašs vides objekts - "korupcijas aisbergs". Vides objekts raisījis spraigas diskusijas sociālo mediju lietotāju vidū.
Divas trešdaļas no Baltkrievijas valsts telekanālos visizdevīgākajā raidlaikā translētajām reklāmām bijušas izveidotas lielo ASV un Eiropas korporāciju interesēs un ar tām tiek finansēta Aleksandra Lukašenko režīma propaganda, secinājusi Vācijas-Šveices cilvēktiesību organizācija "Libereco - Partnership for Human Rights", kura jau vairāk nekā desmit gadus nodarbojas ar cilvēktiesību aizstāvību Baltkrievijā.
Reklāmas aģentūras "Nord DDB Riga" direktors Andris Rubīns noraida publiskajā telpā izteiktos pārmetumus par Latvijā īstenotās vakcinēšanās pret Covid-19 kampaņas plakātu līdzību ar ASV un citviet pasaulē izmantotajiem vizuālajiem materiāliem.
Latvijas Raidorganizāciju asociācija un Latvijas Reklāmas asociācija vērsusies pie valsts augstākajām amatpersonām ministru prezidenta Krišjāņa Kariņa, kultūras ministra Naura Puntuļa, finanšu ministra Jāņa Reira, ekonomikas ministra Kaspara Gerharda, tieslietu ministra Jāņa Bordāna, kā arī pie visām Saeimā pārstāvētajām frakcijām ar aicinājumu atlikt nodokļu reformas uzsākšanu ar 2021.gada 1.jūliju.
Starptautisko Ledus hokeja federāciju (IIHF) varētu sodīt par Latvijā nelegālas azartspēļu vietnes reklāmu hokeja čempionāta laikā, aģentūru LETA informēja Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcijas priekšniece Signe Birne.
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) par konstatētajiem pārkāpumiem divām Latvijas influencerēm - Katrīnei Saulietei un Adrianai Miglānei - piemērojis sodu kopumā 2500 eiro apmērā, pavēstīja PTAC pārstāve Sanita Gertmane.
Gaidot Rīgas sabiedrisko transportu vienā no Krišjāņa Valdemāra ielas pieturām,=Jānis pamanīja, viņaprāt, pārlieku izaicinošu plakātu, vēsta raidījums "Bez Tabu".
Kāda televīzijas skatītāji TV3 raidījuma "Bez Tabu" "Sūdzību dēlim" paudusi neizpratni par reklāmu zilajos ekrānos, kas var sāpināt mazākos skatītājus.
Kāda sieviete vērsusies "Sūdzību dēlī" (raidījums "Bez Tabu"), paužot sašutumu par reklāmas plakātu Rīgas ielās, kas saistītas ar izplatīto slimību krūts vēzi.
Latvijas iedzivotāja Alvja uzmanību piesaista populāra čipsu ražotāja izvietotā reklāma, kas, viņaprāt, nepārprotami savu produkciju sasaista ar Covid-19, vēstīja raidījums "Bez Tabu".
Vācijas auto ražošanas uzņēmums "Volkswagen" trešdien bija spiests nākt klajā ar atvainošanos par reklāmu, ar kuru uzņēmums bija dalījies sociālajos tīklos un kas izpelnījusies pārmetumus rasismā.
No 31. janvāra līdz 2. februārim notiks 27. starptautiskā tūrisma izstāde – gadatirgus Balttour 2020, kur apceļot Latviju aicinās visu novadu pārstāvji. Tieši tur varēs uzzināt, kurp doties ģimeniskā un kurp laiskā pastaigā.
Pasaulē augsti novērtētā Šveices banka “Credit Suisse AG” piešķīrusi starptautiskajam alkoholisko dzērienu ražošanas un izplatīšanas koncernam “Amber Beverage Group” (ABG) aizdevumu 27 miljonu eiro apmērā. Šis darījums sekmēs ABG efektivitāti un ir uzskatāms par nākamo ievērojamo soli grupas globālajā izaugsmē.
Latvijā vajadzētu liberalizēt vai atcelt esošos reklāmas ierobežojumus un dot vienlīdzīgas tiesības produktu vai pakalpojumu reklamēšanai atbilstoši Audiovizuālo pakalpojumu direktīvai, komentējot kultūras ministra Naura Puntuļa (VL-TB/LNNK) ierosinājumu pārskatīt reklāmas tirgus ierobežojumus, sacīja Latvijas Reklāmas asociācijas valdes priekšsēdētāja Baiba Liepiņa.
Live Rīga īsfilmu sērija “Rīga rīdzinieka acīm” jeb “Insider’s guide to Riga” Austrijas galvaspilsētā Vīnē saņēmusi visaugstāko atzinību - pasaules labākās tūrisma filmas apbalvojumu GRAND PRIX CIFFT 2019, ko rīko Starptautiskā Tūrisma filmu festivālu komiteja.
Šogad Rīgas tūrisma reklāmām un mārketingam atvēlēti 715 000 eiro, intervijā pastāstīja Rīgas tūrisma attīstības biroja (RTAB) vadītājs Guntars Grīnvalds.
Brīdī, kad pieņemts lēmums par kredīta noformēšanu, viens no svarīgiem lēmumiem, ir aizdevēja izvēlēšanās. Kreditēšanas tirgus šobrīd ir ļoti piesātināts, klienti var izvēlēties starp dažādiem piedāvājumiem gan banku, gan nebanku sektorā.
Lai samazinātu alkoholisko dzērienu lietošanas izplatību un nodarīto kaitējumu sabiedrības veselībai, turpmākajos gados plānots noteikt jaunus ierobežojumus alkohola pieejamībai un reklāmai, vienlaikus uzlabojot alkohola atkarības ārstēšanas un rehabilitācijas pakalpojumus. Alkohola patēriņš ik gadu Latvijā pieaug, tāpēc ir būtiski ierobežot tā pieejamību un sabiedrībai skaidrot alkohola negatīvo ietekmi uz veselību.