Ēriks Stendzenieks: "Jādzer. Nevar dzīvē darīt tik to, kas patīk."

© pixabay.com

Ironijas vilni izsaukusi "Moskovskaya" degvīna reklāma, kurā teikts: "Ejam zaļi. 1 pudele = ar 2 m2 iestādītu koku".

Šo reklāmu pamanījis Latvijas reklāmas guru Ēriks Stendzenieks, kurš savā sociālā tīkla "X" kontā raksta: "Pērkot polšu allaž aizdomājos par klimatu un ilgtspēju. 1000000 gab. un JKP programma Rīgai piepildīta. Katrs pieaugušais pa vienam, mēs to varam! Vēlētos būt piedalījies konkrētajā mārketinga/aģentūras mītiņā."

Komentētājiem netrūkst humora izjūtas un jautājumu: "Bet, ja šņabis nepavisam negaršo?"

Ieraksta autoram ir strikts viedoklis: "Jādzer. Nevar dzīvē darīt tik to, kas patīk."

Komentētāji joko: "Lejam zaļi. Ūdeni. Šis tvīts iestāda 3 kubikmetrus."

"Vismaz miljons koku stādītājiem ir parādījusies motivācija"

"Fantastiski - dzer un koki paši stādās kvadrātmetros!"

"Ko jūs? Mēs ar čomiem stādīsim brīvdienās mežu…"

Slavenības

Go3 dots starts jaunam šovam ar slavenību dalību – “Nav mana diena”, kurā dažādu paaudžu slavenības ar atšķirīgu dzīves stilu un ikdienu uz vienu dienu mainās vietām. Pirmajā sērijā modes biznesmene un influencere Elīna Didrihsone ieradīsies mājā, kurā ikdienu vada viens no Latvijas kultūras cilvēkiem.

Svarīgākais