Ironijas vilni izsaukusi "Moskovskaya" degvīna reklāma, kurā teikts: "Ejam zaļi. 1 pudele = ar 2 m2 iestādītu koku".
Šo reklāmu pamanījis Latvijas reklāmas guru Ēriks Stendzenieks, kurš savā sociālā tīkla "X" kontā raksta: "Pērkot polšu allaž aizdomājos par klimatu un ilgtspēju. 1000000 gab. un JKP programma Rīgai piepildīta. Katrs pieaugušais pa vienam, mēs to varam! Vēlētos būt piedalījies konkrētajā mārketinga/aģentūras mītiņā."
Komentētājiem netrūkst humora izjūtas un jautājumu: "Bet, ja šņabis nepavisam negaršo?"
Ieraksta autoram ir strikts viedoklis: "Jādzer. Nevar dzīvē darīt tik to, kas patīk."
Komentētāji joko: "Lejam zaļi. Ūdeni. Šis tvīts iestāda 3 kubikmetrus."
"Vismaz miljons koku stādītājiem ir parādījusies motivācija"
"Fantastiski - dzer un koki paši stādās kvadrātmetros!"
"Ko jūs? Mēs ar čomiem stādīsim brīvdienās mežu…"
Pērkot polšu allaž aizdomājos par klimatu un ilgtspēju.
— Eriks Stendzenieks (@E_Stendzenieks) September 5, 2023
1000000 gab. un JKP programma Rīgai piepildīta.
Katrs pieaugušais pa vienam, mēs to varam!
---
Vēlētos būt piedalījies konkrētajā mārketinga/aģentūras mītiņā. pic.twitter.com/XXu3AaHVMt