Šogad Rīgas reklamēšanai tērēs vairāk nekā 700 000 eiro

© Vladislavs Proškins/ F64 Photo Agency

Šogad Rīgas tūrisma reklāmām un mārketingam atvēlēti 715 000 eiro, intervijā pastāstīja Rīgas tūrisma attīstības biroja (RTAB) vadītājs Guntars Grīnvalds.

Viņš norādīja, ka RTAB ir paredzētas visādas reklāmas kampaņas - gan pavasara, gan rudens, gan tūrisma produktu reklāmas kampaņas Lietuvā un Igaunijā, kā arī Zviedrijā, Somijā, Krievijā, Vācijā. "Jāpiebilst, ka mūsdienās būtiska loma ir arī sociālo tīklu satura veidošanai. Manuprāt, mūsu aktivitātes ārvalstīs arī veicināja to, ka, piemēram, Eda Šīrana koncerts tika izpārdots," viņš atzīmēja.

Pērn RTAB Rīgas reklāmu izveidē ar sportistiem iztērēja nedaudz virs 13 000 eiro. Grīnvalds skaidroja, ka tas bija tikai šim vienam pasākumam, kopumā reklāmu un mārketinga budžets bija krietni lielāks.

Jautāts, vai arī šogad paredzēts veidot reklāmas rullīšus, iesaistot vietējās slavenības, RTAB vadītājs sacīja, ka šogad ir plānots izlaist vēl vienu video, kas būs pietuvināts zināmajai video sērijai "Insider"s guide to Riga!". Pēc viņa teiktā, jaunajā video rullītī honorāri nebūs līdzīgi kā sportistiem Aļonai Ostapenko un Mairim Briedim, jo nebūs iesaistītas "tik spilgtas personības".

"Runājot vēl par iepriekš veidotajiem, gribētu atzīmēt, ka par tiem ir saņemtas ļoti labas atsauksmes, turklāt tie ir arī saņēmuši vairākas nozares balvas. Mums ir plānots viens jauns rullītis par kādu lielu pasākumu, kas ik gadu notiek Rīgā, ir jau noslēgts sadarbības līgums, bet, sīkāk pagaidām par to nestāstīšu. Šie produkti atstāj ļoti labu iespaidu, jo ir ļoti emocionāli," atklāja Grīnvalds, piebilstot, ka video rullītis būs skatītājiem redzams šī gada laikā.

LETA jau ziņoja, ka RTAB dibināts 2009.gada oktobra beigās. Tā dibinātāji ir Rīgas dome (70%), Latvijas nacionālā aviosabiedrība "airBaltic" (10%), Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (10%) un Latvijas Tūrisma aģentu asociācija (10%). RTAB nodarbojas ar tūrisma veicināšanu un Rīgas tūrisma iespēju popularizēšanu ārvalstīs. Birojs par savas darbības un radītā Rīgas zīmola vadmotīvu izvirzījis principu "Labi rīdziniekam - labi tūristam".

Svarīgākais