Rail Baltica

21.nov 2015
Mārupē šodien notika dzelzceļa līnijas "Rail Baltica" ietekmes uz vidi sabiedriskā apspriešana, un mārupiešus apspriedē vairāk interesējuši praktiskas dabas jautājumi - par vibrācijas, trokšņa un elektromagnētiskā lauka ietekmi uz vidi, kā arī par būvniecības procesa laikā radītajām neērtībām.
29.okt 2015
Novembrī tiks dota pēdējā iespēja aizstāvēt savus īpašumus un ietekmēt Latvijas nākotni kopumā, izsakot attieksmi pret dzelzceļa līnijas Rail Baltica ieplānoto trasi.
23.sep 2015
Dzelzceļa trases "Rail Baltica" izbūves laikā Latvijā tiks skarti mazāk nekā 1000 īpašumi, šodien starptautiskās konferences "Top "Rail Baltica" dzelzceļš" mediju brīfingā informēja pilnsabiedrības "RB Latvija" pārstāvis Neils Balgalis.
17.sep 2015
Uz dzelzceļa līnijas Rail Baltica novietojuma variantu apspriešanu sanākušie cilvēki izmantoja izdevību attieksmes paušanai pret visu, kas uz sirds sakrājies.
29.jūl 2015
«Lai arī šeit esam līdz 100 cilvēku, mēs pārstāvam 4900 cilvēku, kas parakstījušies pret tuneļa izbūvi zem Āgenskalna,» biedrības Āgenskalns – mūsu mājas vadītājs Ēriks Pūle vakar Rīgā pie Ministru kabineta ēkas atklāja piketu pret Rail Baltica tuneļa izbūvi zem Rīgas vēsturiskā rajona.
28.jūl 2015
Līdz ar Rail Baltic projekta īstenošanu Rīgā uzbūvēs garāko tuneli Latvijā. Pašlaik notiek izpēte, vai šo tuneli virzīt zem esošās dzelzceļa līnijas Pārdaugavā vai to rakt pa īsāko ceļu zem Āgenskalna.
28.jūl 2015
Šodien plkst.11 Rīgā, pie Ministru kabineta ēkas, notiks pikets pret pazemes tuneļa izbūvi Āgenskalnā, kas iekļauts vienā no "Rail Baltica" dzelzceļa trases variantiem.
22.jūl 2015
Eiropas sliežu platuma "Rail Baltica" projektā papildu nekādas pieturvietas, izņemot Rīgas Centrālo stacija un lidostu, Latvijas puse ierādīt reģionos nevarēs, taču perspektīvā vilcieni varētu kursēt uz Salacgrīvu un Bausku, intervijā aģentūrai LETA norāda "Rail Baltica" projekta koordinējošās institūcijas - trīs Baltijas valstu kopuzņēmuma "RB Rail" - valdes loceklis Edvīns Bērziņš.
13.jūl 2015
Pagājušajā piektdienā no Briseles skaitās izripojis vagons ar 240 miljoniem eiro, par kuriem izbūvēt Eiropas platuma sliežu ceļu tikai starp Rīgas Centrālo dzelzceļa staciju un lidostu.
10.jūl 2015
Šodien Eiropas Savienības (ES) dalībvalstis apstiprināja projektu sarakstu, kuriem piešķirams finansējums saskaņā ar Eiropas infrastruktūras savienošanas instrumentu (EISI), arī "Rail Baltica" projektam, liecina Eiropas Komisijas (EK) sniegtā informācija.
29.jun 2015
Eiropas Komisija (EK) paziņojusi par nodomu finansēt dzelzceļa līnijas "Rail Baltica" būvniecību Baltijas valstīs, vēsta "Postimees Online".
26.jun 2015
Iespējams, "Rail Baltica" dēļ nebūs jābūvē tunelis Āgenskalnā, intervijā telekanāla LNT raidījumā "900 sekundes" teica pilnsabiedrības "RB Latvija" pārstāvis Neils Balgalis.
22.jun 2015
Eiropas transporta tīkla (TEN-T) dienu laikā Latvijas, Igaunijas, Lietuvas, Polijas un Somijas transporta un infrastruktūras ministri, kā arī Eiropas transporta komisāre Violeta Bulca šodien Rīgā parakstīja deklarāciju, apliecinot savu gatavību un ieinteresētību kopīgi sekmēt "Rail Baltica" projekta īstenošanu, aģentūru LETA informēja Satiksmes ministrijas Komunikācijas nodaļā.
27.mai 2015
Limbažu novads noteikti no dzelzceļa līnijas "Rail Baltica" neko neiegūst - pieturas novadā nav plānotas, teritorija tiek sašķelta, īpašumus piespiedu kārtā atsavinās, intervijā atklāja Limbažu novada domes priekšsēdētājs Māris Beļaunieks (V).
26.mai 2015
Jaunbūvējamā Eiropas sliežu platuma dzelzceļa trase "Rail Baltica" neskars lielfermas, taču tiks ietekmētas piecas nelielas lopkopības saimniecības, informēja analīzes autori - pilnsabiedrība "RB Latvija".
28.apr 2015
Ja netiks panākta vienošanās par īpašumu atpirkšanu projekta "Rail Baltica" sakarā, tie varētu tikt atsavināti par tirgus cenu, šodien LTV raidījumā "Rīta Panorāma" teica satiksmes ministrs Anrijs Matīss (V).
20.apr 2015
Baltijas valstu dzelzceļa iekļaušana Eiropas dzelzceļu tīklā, reģionālā integrācija varētu būt respektējami megaprojekta Rail Baltica īstenošanas ģeopolitiskie mērķi. It kā supernopietns projekts. Kāpēc tad sabiedrībai tas jāpieņem fatāli? Jo kvalificēts, konkrēts tā labuma pamatojums, ko no Rail Baltica ilgā laikā gūs Latvija, arvien nav pieejams. Par projekta pamatotību un lietderību intervijā Neatkarīgajai savu viedokli pauž ekonomists, 12. Saeimas deputāts (sociāldemokrātiskā partija Saskaņa) Ivars Zariņš.
14.apr 2015
Kopš Baltijas valstis ir iestājušās ES, izskan nepieciešamība veidot Eiropas standarta dzelzceļa savienojumu ar pārējo kontinentu, jo mūsu reģionā dzelzceļa sliežu ceļa platums joprojām atbilst Krievijas standartiem. Ilgu laiku šī ideja likās dažu entuziastu lolota, kamēr dzelzceļa transporta speciālisti pret to izturējās diezgan skeptiski. Taču tagad jaunās dzelzceļa līnijas aprises jau iegūst reālistiskas aprises, un skeptiķu balsis ir pieklusušas. Par to, kāda šī trase izskatīsies, kādas būs izmaksas, kas to būvēs un par kādu naudu to darīs, saruna ar transporta lietu ekspertu, ilggadēju Rail Baltica lobistu Tāli Linkaitu.
24.mar 2015
Valsts prezidents Andris Bērziņš apliecinājis, ka var aizstāvēt ne tikai nekustamā īpašuma tirgotāju un baņķieru intereses termiņuzturēšanās atļauju kontekstā, bet aizlikt labu vārdu arī par ierindas iedzīvotājiem. Pirmdien tiekoties ar satiksmes ministru Anriju Matīsu, viņš aicināja darīt visu iespējamo, lai Rail Baltica projekta gaitā tiktu skarts pēc iespējas mazāk iedzīvotāju īpašumu.
18.mar 2015
Man jau šķiet, ka mazliet māna gan, un mēģināsim tagad kopīgi izsecināt, kāpēc tas tā notiek, jo būt apmuļķotā ādā nekad nav īsti patīkami.