Jaunā Rīgas teātra mākslinieciskais vadītājs Alvis Hermanis sociālajā vietnē "Facebook" raksta, ka paņemšot garāku pauzi. JRT skatītāji satraukušies, vai tas nozīmē, ka teātri kādu laiku nebūs skatāmas A. Hermaņa izcili režisētās izrādes.
Vakar, 27. septembrī, teātra Jaunajā zālē izrādei “Melnais piens/2024” bija pirmizrāde. Jaunajā Rīgas teātrī (JRT) iecerēts jau trešais jauniestudējums jaunajā teātra sezonā.
Jaunais Rīgas teātris (JRT) sāka jauno sezonu ar kārtīgu melno komēdiju “Lai Dievs stāv tev klāt, tu, nabaga cietēj!", kurā līķi uz skatuves un smiekli zālē.
Būvnieku un būvinženieru rīkotajā skatē "Gada labākā būve Latvijā 2023" par pagājušā gada labāko publisko jaunbūvi atzīts biznesa centrs "Gustavs" Gustava Zemgala gatvē, Rīgā, informēja skates rīkotāji.
Sarunāties ar Andri Keišu ir kā ķert saules zaķus. Tev liekas- re, rokā ir, bet pacel plaukstu un mirdzošais plankums jau draiskojas kaut kur citur. Tik ļoti tam negribas tikt noķertam. Un atliek vien mesties šajā spēlē un virpuļot līdzi Andra stāstam tādā siltā un rotaļīgā vieglumā.
Pēc ilgstoša remonta Jaunā Rīgas teātra trupa ir atgriezusies vēsturiskajā, nule kā rekonstruētajā ēkā Lāčplēša ielā. Izrādes "Melnais gulbis" laikā teātrīi atskanējušas trauksmes sirēnas un skatītāji tika aicināti pamest ēku, raksta Santa.lv.
Performancei ar Puškina Rīgas pieminekļa novākšanu seko Rīgas jaunā teātra (JRT) jaunās zāles atklāšana ar Fjodora Dostojevska romāna “Idiots” izspēlēšanu klaunādes formā.
10. aprīlī Jaunā Rīgas teātra (JRT) Jauno zāli atklāja ar Alvja Hermaņa iestudējumu "Melnais gulbis", kura pamatā ir Fjodora Dostojevska romāns "Idiots". Teātrī norāda, ka "Melnā gulbja" teorija ir zinātniska metafora par notikumu, kurš nāk absolūti negaidīts, neparedzams un kas pilnībā izmaina pastāvošo situāciju. Šo apzīmējumu lieto gan ekonomikā, gan militārajā leksikā, gan politikā.
Вторую премьеру в открывшемся после семилетней реконструкции Новом рижском театре (JRT) провели в Новом зале — уже событие. Но если первой премьерой (на большой сцене) стала постановка худрука Алвиса Херманиса «Секта переводчиков сновидений», в которой артисты затанцевали, то нынешней премьерой стал «Черный лебедь» по мотивам «Идиота» Федора Достоевского, в котором артисты не только произносят драматический текст, но и танцуют... классический балет. Слом сознания?
Дождались! После семи лет реконструкции труппа Нового Рижского театра вернулась в свое историческое здание на улице Лачплеша, 25. И первым делом дали премьеру спектакля «Секта переводчиков сновидений» в постановке худрука театра Алвиса Херманиса. Он же еще и хореограф, и после долгого перерыва — артист, играющий на сцене.
Aplausi aktrisei un tagad arī rakstīto vārdu māksliniecei Lenvijai Sīlei par šajā reizē ne parādīto, bet “Neatkarīgajai” pavēstīto, ka “pēc autora Arņa Kluiņa privātās atklāsmes, kurā Rīgas Jaunatnes teātra mūžs, gluži kā Bībelē tiek saistīts ar paaudžu grēkiem (no 1940., “baigā gada” līdz pat teātra likvidēšanai 1992. gadā), es steidzu grēku nožēlā liekt galvu un sist krūtīs trīs reizes, jo man bija tas “negods” būt saistītai ar šo “mazo teātrīti” jau no skolēnu aktīva laika līdz pat LVK Teātra fakultātes studiju beigām”.
Jaunā Rīgas teātra (JRT) atjaunotā ēka ir gan skaista, gan funkcionāla, ceturtdien atklāšanas pasākumā uzsvēra JRT mākslinieciskais vadītājs Alvis Hermanis.
Īsi pirms atgriešanās savās vēsturiskajās mājās Lāčplēša ielā Jaunais Rīgas teātris piedāvā saviem skatītājiem grāmatu “Kā lēna un mierīga upe ir atgriešanās”. Ļaujot ielūkoties teātra dzimšanas laikā un tālākajā dzīvē vienpadsmit stāstos un vairāk nekā 130 bildēs.