Eiropas zaļā kursa mērķis ir padarīt Eiropas Savienību par pirmo klimata neitrālo kontinentu 2050.gadā. Elektrības nozares vadošā asociācija Eurelectric ir norādījusi, ka ilgtspējīgas enerģētikas nākotne ceļā uz pilnīgu Eiropas enerģētikas dekarbonizāciju būs iespējama, ja tiks veiktas būtiskas tehnoloģiskas izmaiņas ekonomikā, kas kopumā nozīmē, ka būs nepieciešama plašāka elektroenerģijas izmantošana ne tikai transportā, bet arī rūpniecībā un ēku sektorā.
Valsts kontrole mudina sniegt valsts atbalstu elektroauto iegādei, jo citādi ik gadu tiks izšķiesti 700 tūkstoši eiro nodokļu maksātāju naudas, kas tiek tērēti ātrās uzlādes staciju tīkla uzturēšanai, tā ziņo raidījums LNT "Top10". Viena no atbildīgajām ministrijām šobrīd analizē situāciju un vēl domā par atbalsta iespējām.
Latvijas kaimiņvalsts Igaunijas iedzīvotāji kārtējo reizi var lepoties ar saviem tautiešiem, kuri pielikuši savu roku arī neparasta un vienlaikus, iespējams, nākotnē ļoti pieprasīta elektroauto izstrādē.
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (VARAM) izstrādājusi kārtību Klimata pārmaiņu finanšu instrumenta finansējuma saņemšanai elektromobiļu iegādei un to uzlādes infrastruktūras ieviešanai Latvijā.
Elektrotransports ir ne tikai videi draudzīgāks, bet arī ekonomiski izdevīgāks, lai gan Latvijā ceļu satiksmē ir reģistrēti tikai pieci šāda veida transporta līdzekļi, secināts AS "Latvenergo" Energoefektivitātes centra 26.maijā rīkotajā seminārā par individuālo elektrotransportu.