"Ilgi un pārliecinoši spēj gvelzt muļķības," Briškens par saviem izteikumiem sabiedrībā tiek izsmiets

© Dmitrijs Suļžics/MN

Saeimas deputāts, bijušais satiksmes ministrs Kaspars Briškens (“Progresīvie” nesen publiski kritizēja daudz lētāko Igaunijas pieeju "Rail Baltica" būvniecībā.

Viņaprāt, Igaunijas modelis ir pretējais grāvis, jo Igaunija savu “Rail Baltica” pamattrasi sadalīja ļoti mazās sadrumstalotās vienībās, pat izceļot ārā atsevišķus tiltus, pārvadus, viaduktus.

“Ja šis ir veids, kā samazināt izmaksas, lai gan pastāv bažas, ka ilgtermiņā izmaksas (tas ir ļoti vērsts uz vietējiem būvniekiem) jebkurā gadījumā pieaugs. Bet šeit parādās riski. No ļoti augstas sadrumstalotības ir daudz grūtāk pārvaldīt šo projektu, daudz grūtāk veidot tehniskās saskarsmes, un nākotnē tas novestu pie augstākām uzturēšanas izmaksām," tā uzskata K. Briškens.

Pasacītais atbalsojās sabiedrībā.

""Turklāt, neuzbūvētas sliedes, stacijas, tilti, ir daudz labāki par uzbūvētiem. Progresīvāki", viņš enerģiski piebilda," tā K. Briškena sacīto komentē reklāmas speciālists Ēriks Stendzenieks.

Jānis: KNABam putuplasts jau norakstīts vai glabājas noliktavā? Uz šitā bāzes Daugavā varētu uztaisīt Briškena krūšutēlu? Katrs "Vivi"

pasažieris un Rīgas viesis varētu priecāties.
Georgs: Nav vienīgi skaidrs, kāpēc gan kāds, izņemot tiesībsargājošās iestādes, šim personāžam vēl kaut ko vaicā par "Rail Baltica". Neviens cits nav šim projektam nodarījis tādu kaitējumu kā Briškens.
Jānis: Briškena vietā runā darbi. Pāli Daugavā jāvar redzēt no tavas jaunās darba vietas, ne? Lidostas karkasu grūtāk, bet arī stāv.
Strazds: Par neuzbūvētām sliedēm/tiltiem arī naidinieks tik klupdams krizdams pārvietosies. Šahs un mats.
Gints: Laiž garām iespēju izzagt valsti, patiesi muļķi!
Juris: Man Briškens liekas ideāli piemērots, lai demonstrētu to, kas ir Mākslīgā intelekta (AI) halucinācijas - ilgi, nepārtraukti un pārliecinoši spēj gvelzt pilnīgas muļķības.

Svarīgākais