Saeimas deputāts, bijušais satiksmes ministrs Kaspars Briškens (“Progresīvie” nesen publiski kritizēja daudz lētāko Igaunijas pieeju "Rail Baltica" būvniecībā.
Viņaprāt, Igaunijas modelis ir pretējais grāvis, jo Igaunija savu “Rail Baltica” pamattrasi sadalīja ļoti mazās sadrumstalotās vienībās, pat izceļot ārā atsevišķus tiltus, pārvadus, viaduktus.
“Ja šis ir veids, kā samazināt izmaksas, lai gan pastāv bažas, ka ilgtermiņā izmaksas (tas ir ļoti vērsts uz vietējiem būvniekiem) jebkurā gadījumā pieaugs. Bet šeit parādās riski. No ļoti augstas sadrumstalotības ir daudz grūtāk pārvaldīt šo projektu, daudz grūtāk veidot tehniskās saskarsmes, un nākotnē tas novestu pie augstākām uzturēšanas izmaksām," tā uzskata K. Briškens.
Pasacītais atbalsojās sabiedrībā.
""Turklāt, neuzbūvētas sliedes, stacijas, tilti, ir daudz labāki par uzbūvētiem. Progresīvāki", viņš enerģiski piebilda," tā K. Briškena sacīto komentē reklāmas speciālists Ēriks Stendzenieks.
"Turklāt, neuzbūvētas sliedes, stacijas, tilti, ir daudz labāki par uzbūvētiem. Progresīvāki", viņš enetģiski piebilda. pic.twitter.com/zEB8UvxOG0
— Eriks Stendzenieks (@E_Stendzenieks) July 29, 2025
Jānis: KNABam putuplasts jau norakstīts vai glabājas noliktavā? Uz šitā bāzes Daugavā varētu uztaisīt Briškena krūšutēlu? Katrs "Vivi"