Komentāri: Par haosu un nebūšanām pasažieru vilcienu satiksmē kādam ir jāatbild

janis

jāatbild pārmijniekam , citu, kas kaut ko saprot no dzelzceļa, pastalu valstī nav. Ir tikai priekšniecība un kompetenšu izglītība. Labi , ka valsts šiem izdevusies.

24.jan Atbildēt
Roberta

briškens pie varas turēsies kā piesūkusies dēle miesai

24.jan Atbildēt
janis

nu dēli pasmērē ar soļarku un viņa notīsies, bet ar cērmem - bezcerīgi tikt galā, jo valsts šiem izdevusies. Valsts par cērmēm stāv kā mūris. Kaut nu vismaz vienu izdotos aizsūtīt uz nato

25.jan Atbildēt
Aivars Vagalis

---Ja nebūšanas ar jaunajiem vilcieniem turpināsies pietiekami ilgi, tad parādīsies aizdomas, ka tur notiek kāda apzināta sabotāža. Jaunajos vilcienos ir daudz jaunas elektronikas un pieslēgums internetam. Iespējami hakeru radīti traucējumi, bez parastajām vietējām neizdarībām.

24.jan Atbildēt
EDGARS

30 gados daudz kas prihvatizēts, daudzu kas izdarīts "investoru" interesēs (sk. statistiku par 3x pieaugumu - Vieglo automobiļu skaits uz 1 000 iedzīvotājiem gada beigās), taču daudzi vēl nespēj apjēgt notiekošo. Lasiet Neatkarīgo! "...vairāk nekā 90% Latvijas ekonomikas veido ārvalstu kapitāls. Proti - Latvija ir citu valstu ekonomiska kolonija. " ( Igors Zlotņikovs: Kļūsim reiz viena Latvijas tauta! )

24.jan Atbildēt
Kalamburs

Jāatbild ir daudziem, jo šis nav vienā dienā radīts defekts, tās ir sekas daudzu gadu bezdarbībai, tukšmuldēšanai un zagšanai augstākajā politiskajā līmenī.

24.jan Atbildēt
Andra Potošova

Problēmātiskie vilcieni, kas iepirkti valsts izsludīnātā tenderī, ir JĀATGRIEŽ ražotājam kā nekvalitatīva prec. Un jāpērk vilcieni no nākošā pretendenta. Kāpēc tas nenotiek????? Rodas pamatotas aizdomas, ka bijis atkats. Kurš tad gribēs negodīgi nopelnītoi naudiņu atgriezt čehiem. 258 miljoni iztērēti par brāķainiem vilcieniem. Un vēl tagad maksās kompensācijas par ligu ar kavējumiem. Šie vilcieni ir JĀATGRIEŽ!!! Es negribu, lai par manu nodokļu nauduturpinātos valsts naudas izsaimniekošana.

25.jan Atbildēt

Komentēt