Nupat ekspluatācijā nodoto centru "Akropole" piemeklējusi tehniska ķibele

© merks.lv

Nupat ekspluatācijā nodotajā tirdzniecības centrā "Akropole" naktī uz trešdienu, 13. martu plīsusi caurule, kas appludinājusi viena tās nomnieka telpas, apstiprināja "Akropoles" pārstāve Līga Andžāne.

Viņa teica, ka naktī uz trešdienu, 13. martu bojātas ūdens caurules dēļ ūdens appludināja viena nomnieka telpas. "Šobrīd aktīvi tiek apzināts, kādi varētu būt nodarītie bojājumi un norit darbs pie tā, lai tos iespējami drīz novērstu," sacīja Andžāne, norādot, šobrīd cietušajam "Akropole" nomniekam - Baltijā pirmajam multizīmolu veikalam "Van Graaf" - nodarīto zaudējumu apmērs vēl nav zināms.

LETA jau ziņoja, ka jauno iepirkšanās un izklaides centru "Akropole" Rīgā plānots atklāt šā gada 4.aprīlī. Tirdzniecības centra 170 nomnieku vidū būs modes un dzīvesstila preču veikali, kā arī dažādu pakalpojumu sniedzēji, restorāni un kafejnīcas. Tirdzniecības centrā būs arī "Maxima XXX" lielveikals, autostāvieta 2300 automašīnām, kā arī Igaunijas kinoteātris "Apollo Kino" ar deviņām kinozālēm, tostarp divām kinorestorāna zālēm, kura izveidē tiks investēti septiņi miljoni eiro.

Tostarp kompānijā atzīmēja, ka tirdzniecības centrā "Akropole", piemēram, būs Baltijā pirmais multizīmolu veikals "Van Graaf", kā arī modes preču veikals "Oysho", apavu veikals "Deichmann" un sporta preču veikals "USC".

Tāpat ziņots, ka 6.martā Rīgas pilsētas būvvalde ekspluatācijā pieņēma tirdzniecības centra "Akropole" ēku, kas atrodas Rīgā, Maskavas ielā 257.

Vēstīts arī, ka kopējās investīcijas "Akropoles" būvniecībā bija gandrīz 180 miljonus eiro apmērā, tostarp "SEB bankas" aizdevums ir 106,5 miljonu eiro apmērā.

Tirdzniecības un izklaides centra "Akropole" būvniecības ģenerāluzņēmējs ir SIA "Merks". Tirdzniecības centra ēkas tehnisko projektu izstrādājis arhitektu birojs "Sarma & Norde arhitekti", bet projekta tehnisko uzraudzību nodrošina uzņēmums SIA "Būvuzraugi LV".

Latvijā

Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca (DLRR) pagājušajā gadā reģistrēja kārtējo meitasuzņēmumu – šoreiz Ungārijā. Tagad uzņēmums strauji paplašina savu klientu loku Baltijas valstīs, Ukrainā, Polijā, Ungārijā, Vācijā, Rumānijā, Bulgārijā, Azerbaidžānā, Gruzijā un pat Āfrikā.

Svarīgākais