11.jūl 2016
Vairākus gadus valdība un atsevišķas nevalstiskās oragnizācijas cenšas ierobežot reklāmas tiešos sūtījumus iedzīvotājiem. Mūsuprāt, tai jābīt uzņēmēja brīvai izvēlei, kādā veidā piedāvāt reklāmu potenciālajam klientam – tiešais sūtījums, reklāma elektroniskā medijā vai drukātā izdevumā, vai izvietotas reklāmas tirdzniecības un pakalpojumu sniegšanas vietās. Savukārt, katram iedzīvotājam ir tiesības šo reklāmu neklausīties, nelasīt, neskatīties vai izteikt vēlmi nesaņemt pastkastūtē. „Personīgi es jau gadus 10 esmu uzlīmējis uz savām pastkastītēm uzlīmi „Lūdzu reklāmas nemest”, un līdz šim mans lūgums ticis ievērots,” saka Latvijas Tirgotāju asociācijas (LTA) prezidents Henriks Danusēvičs.