Cilvēki pikti par novēroto Latvijas vilcienos

© Ekrānuzņēmums no Facebook/Pilsēta cilvēkiem

Sociālajā vietnē Facebook profilā "Pilsēta cilvēkiem" izvērsusies diskusija par reklāmām, kas uzlīmētas uz sabiedrisko transportu logiem, aizsedzot pasažieriem skatu brauciena laikā.

Ierakstā norādīts, ka sabiedriskā transporta pasažieriem būtu jābūt nodrošinātam arī patīkamam skatam pa logu brauciena laikā: "Tā nu pavisam nesen AS Pasažieru vilciens uzsācis jaunu reklāmas kampaņu, kuras ietvaros salīmēti reklāmas plakāti uz vilcienu stikliem, tādējādi liedzot pasažieriem vērot skatu pa logu - lai ko saskatītu pa logu ir vai nu jāceļas kājās, vai arī jāloka kakls, lai kaut ko saskatītu zem uzlīmēm, jo tās uzlīmētas tieši sēdoša cilvēka acu līmenī."

"Cilvēki sociālajos tīklos jau izteikuši neapmierinātību ar šo jauno reklāmas veidu un pat reklāmu izsmej, parādot, kā izskatītos Valsts prezidents Egils Levits Davosā, ja turienes vilcienu kompāniju mārketinga speciālisti reklāmas izlīmētu tikpat "ģeniāli"," vēstīts ierakstā.

Jāatzīmē, ka līdzīga veida reklāmas tiek izlīmētas arī autobusos, tramvajos un trolejbusos Rīgā, kā arī citu pilsētu sabiedriskajos transportos.

Komentāros cilvēki norāda, ka viņu pieredze, izmantojot sabiedrisko transportu ir diezgan negatīva un šādas reklāmas ir tikai viens no aspektiem. "Tas saucās - nav ko skatīties pa logu, skaties telefonā," norāda kāds komentētājs. "Sabiedriskais transports nav lētāk, nav vajadzīgajos laikos un ir smirdīgs. Kā arī Rīgā, nerunājot par vilcieniem, šoferīši brauc tā, ka dažkārt ne tikai kājās stāvēt, bet arī sēžot ir milzīgs diskomforts," teikts vienā no komentāriem. Daudzi atzīmē, ka īpaši vilcienos, vēlētos, lai krēsli būtu tīrāki.

Nebūšanas

Var jau pasmieties par leģendu: kad Rīga būs gatava, tad tā nogrims. Vismaz tuvākajā nākotnē Rīgai tas nedraud, jo norit ne tikai vairāk vai mazāk veiksmīga jaunu objektu būvniecība, bet arī jau esošo projektu nemitīga uzlabošana, kas redzamu pienesumu gan nedod.

Svarīgākais