Ne pirmo gadu uz ielām var redzēt informatīvus stendus, kur skaidrots, kur tiks tērēts nākamā gada valsts budžets. Arī medijos šīs reklāmas parādās vizuālā un audio formātā.
Daļa cilvēki šo uzskata par pilnīgi lieku naudas šķiešanu, it īpaši laikā, kad valstiskā līmenī tiek sludināts taupīt. Tiesa, ir arī ļaudis uzskata, ka šādas skaidrojošas reklāmas ir vajadzīgas.
"Jā, šī gan ir ekstrēmi slikta naudas tērēšana. Mediji vienalga par budžetu rakstīs. Tērēt naudu šim var tikai interpretēt kā slēptu koalīcijas politisko reklāmu. Kauns," vietnē "X" raksta Andris.
Jā, šī gan ir ekstrēmi sliktas naudas tērēšana no @Finmin. Sabiedriskie mediji vienalga par budžetu rakstīs. Tērēt naudu sim var tikai interpretēt kā slēptu koalīcijas politisko reklāmu. Kauns. https://t.co/zfXm8DLNqy
— Andris K. Berzins (@akberzins) December 17, 2025
“Cinisma augstākie griesti” - tik skarba kritika veltīta vairāk nekā 100 000 izmaksājušajai nākamā gada budžeta informatīvajai kampaņai. Neizpratnē par to, kas pēdējā laikā manāms radio, presē, internetā un pilsētvidē, ne tikai Saeimas opozīcija, bet arī Darba devēju konfederācija, vēsta TV3.
Ilze: Paceļ roku tie, kurus arī kaitina budžeta reklāmas? Un nav īsti skaidrība kāda x pēc šī reklāmas akcija ir nepieciešama.
Paceļ roku tie, kurus arī besī Budžeta reklāmas? Un nav īsti skaidrība kāda x pēc šī reklāmas akcija ir nepieciešama
— Ilze Šikore (@vanadziene) December 17, 2025