FOTO. Izpļekarēta valsts nauda? Cilvēki nīgri par budžeta pozitīvisma kampaņu

© Depositphotos

Ne pirmo gadu uz ielām var redzēt informatīvus stendus, kur skaidrots, kur tiks tērēts nākamā gada valsts budžets. Arī medijos šīs reklāmas parādās vizuālā un audio formātā.

Daļa cilvēki šo uzskata par pilnīgi lieku naudas šķiešanu, it īpaši laikā, kad valstiskā līmenī tiek sludināts taupīt. Tiesa, ir arī ļaudis uzskata, ka šādas skaidrojošas reklāmas ir vajadzīgas.

"Jā, šī gan ir ekstrēmi slikta naudas tērēšana. Mediji vienalga par budžetu rakstīs. Tērēt naudu šim var tikai interpretēt kā slēptu koalīcijas politisko reklāmu. Kauns," vietnē "X" raksta Andris.

“Cinisma augstākie griesti” - tik skarba kritika veltīta vairāk nekā 100 000 izmaksājušajai nākamā gada budžeta informatīvajai kampaņai. Neizpratnē par to, kas pēdējā laikā manāms radio, presē, internetā un pilsētvidē, ne tikai Saeimas opozīcija, bet arī Darba devēju konfederācija, vēsta TV3.

Ilze: Paceļ roku tie, kurus arī kaitina budžeta reklāmas? Un nav īsti skaidrība kāda x pēc šī reklāmas akcija ir nepieciešama.

  • Aigars: Šo koalīciju aizvien vairāk un vairāk gribas saukt nesmukajā vārdā - kliķe!
  • E: Katru gadu iedzīvotājus informē par budžeta plānu un tas ir ļoti labi! Lai cilvēki redz kur būs lielākie pieaugumi, kur samazinājumi. Būtu labi, ja uztaisītu pilnu "pīrāgu", kā agrāk. Sabiedrība ir jāinformē.
  • Vīgrieze: Jautājums, kas ir šīs reklāmas mērķauditorija? Ja tādas nav, tad tā ir zemē nomesta nauda. Tie, kuri reklamē pamperus vai paketes, taču zin, kas ir viņu mērķauditorija.
  • Briedis: Finanšu ministrijas izpratnē taupība nozīmē nevis mazāk tērēt, bet gan dārgāk paskaidrot.
  • Madara: Es paceļu roku, jo šīs reklāmas nesniedz nekādu noderīgu informāciju. Tikai saukļi. Laikā, kamēr šīs reklāmas raida varēja izskaidrot galvenās budžeta izdevumu pozīcijas - lielākās summas - kam, kāds mērķis utml.