Oktobrī reģistrēts līdz šim lielākais televīzijas (TV) reklāmu skaits, kopš šādi dati tiek apkopoti, liecina pētījumu aģentūras TNS apkopotā informācija.
"Outlet" veikala "The O" reklāma, kurā attēloti nepieklājīgi un rupji žesti, Rīgā izvietota patvaļīgi, bez Rīgas pilsētas Būvvades Pilsētvides dizaina pārvaldes saskaņojuma, informē Būvvalde.
Reklāmas aģentūras "!Mooz" īpašnieks Ēriks Stendzenieks, kurš pirms 10.Saeimas vēlēšanām veidoja apvienības "Par labu Latviju" (PLL) reklāmas kampaņu, nedomā, ka pirms Saeimas ārkārtas vēlēšanām varētu veidot kādai partijai reklāmas kampaņu.
Reklāmas gadījumu skaits martā ir pieaudzis par 20 %, bet sponsorreklāmu skaits samazinājies par 18 %, kopumā nodrošinot 12 % pieaugumu, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn, liecina TNS Latvia Reklāmu reģistrs.
Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisijas deputāti trešdien, 9.februārī, otrajam lasījumam atbalstīja grozījumus Reklāmas likumā, paredzot noteikt vienotu kārtību reklāmu izvietošanai.
Decembrī televīzijā ir reģistrēti 105 976 reklāmas un 21 743 sponsorreklāmas gadījumi. Šāds reklāmas apjoms ir neierasti liels gada pēdējam mēnesim, un, salīdzinot ar 2009. gada decembra skaitu, reklāmu pērn ir bijis par 33% vairāk, liecina TNS Latvia veiktais pētījums.
30 sekunžu garais pilsētas automašīnas Renault Twingo reklāmas video rullītis, kuru bija iecerēts rādīt Itālijas televīzijā, izraisījis vietējās sabiedrības sašutumu, tā kā automašīnas reklāmā izmantota aina ar lezbiešu piedalīšanos.
Jaunākais tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras TNS Latvia pētījums Latvijas iedzīvotāju mediju patēriņa ieradumu izpēte liecina, ka no medijiem lielākā uzticība ir radio, žurnāliem un avīzēm, savukārt, pētot lietotāju paradumus par reklāmām, secināts, ka visnegatīvāk tiek vērtēta reklāma televīzijā.
Latvijas Raidorganizāciju asociācija izsaka neizpratni par Latvijas Televīzijas (LTV) rīcību saistībā ar Kontinentālās hokeja līgas (KHL) licences tiesību iegādi un reklāmas pārdošanu, teikts asociācijas vēstulē atbildīgajām valsts amatpersonām.
Satiksmes ministrija (SM) sagatavojusi grozījumus Ceļu satiksmes noteikumos, kas paredz aizliegt uz automašīnu piekabēm izvietot reklāmu stendus, biznesa portālu "Nozare.lv" informēja ministrijā.
Žurnālistam jāizdara skaidra izvēle - vadīt raidījumus vai tikai piedalīties reklāmas klipos, biznesa portālam "Nozare.lv" Nacionālās radio un televīzijas padomes (NRTP) nostāju pauda padomes pārstāve Dārija Juškeviča.
Interneta reklāmas vajadzētu aplikt ar īpašu nodokli un no šiem ieņēmumiem subsidēt mūzikas nozari un laikrakstus, kas digitālajā laikmetā piedzīvo grūtus laikus. Tā teikts Francijas valdības ziņojumā.