Reklāmas gadījumu skaits martā ir pieaudzis par 20 %, bet sponsorreklāmu skaits samazinājies par 18 %, kopumā nodrošinot 12 % pieaugumu, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn, liecina TNS Latvia Reklāmu reģistrs.
Kopumā reģistrēti 97 480 reklāmas un 17 993 sponsorreklāmas gadījumi. TNS Latvia Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka šī gada martā reģistrēts lielākais TV reklāmu skaits Latvijas vēsturē, pārspējot līdzšinējo 2008. gada marta rekordu. Katru gadu novērojama tendence aprīlī un maijā TV reklāmu skaitam pieaugt vēl vairāk, tātad šogad iespējami vēl jauni rekordi.
2011. gada martā, salīdzinot ar februāri, novērojams, ka vairāk reklāmu izvietots nakts laikā (00:00-07:00). Visvairāk samazinājies dienas laikā (09:00-18:00) izvietoto reklāmu skaits, joprojām gan sasniedzot gandrīz pusi no visu diennaktī noraidīto reklāmu kopskaita. Tuvojoties vasarai un gaišākiem vakariem, paredzams, ka dienas laika reklāmu skaits vēl turpinās samazināties par labu vēlākām vakara stundām.