Itālijas sabiedrība sašutusi par "Renault" reklāmu ar lezbiešu piedalīšanos

30 sekunžu garais pilsētas automašīnas Renault Twingo reklāmas video rullītis, kuru bija iecerēts rādīt Itālijas televīzijā, izraisījis vietējās sabiedrības sašutumu, tā kā automašīnas reklāmā izmantota aina ar lezbiešu piedalīšanos.

Vietējie televīzijas reportieri uzskatījuši, ka reklāma esot pārāk vaļsirdīga un aizlieguši to, tāpat par to sašutuši arī vietējie homoseksuāļi.

Aizliegtais video aizsākas ar divu simpātisku meiteņu satikšanos ballītē, pēc kuras pārītis dodas uz guļamistabu.

Reklāmas beigās parādās uzraksts:«Jaunais Twingo Miss Sixty – sieviešu lietiņa».

Itālijas televīzijas darbiniekiem šķita nepieņemami, ka tā vietā, lai prezentētu pašu auto – tā tehniskās iezīmes un cenu – sabiedrisko attiecību darbinieki būtībā reklamē viena dzimuma mīlestību, raksta The Telegraf.

Neskatoties uz aizliegumu, skandalozais video iekļuvis interneta vietnēs un kļuvis par apspriedes tēmu vairākos forumos. Itāļu homoseksuāļi uztver Renault Twingo reklāmu par lezbiešu aizskarošu, kaut arī reklāmas veidotāji šādu ieceri noliedz. «Mēs vienkārši centāmies izveidot neparastu video, patīkamu, bet ne vulgāru. Es uzskatu, ka mēs šo mērķi esam sasnieguši,» atzīmēja video autore Daniela Trankini no aģentūras Publicis.

Pasaulē

Svētdien Azerbaidžānas galvaspilsētā Baku noslēdzās divu nedēļu ilgā COP29 klimata konference. Ar šīs konferences rezultātiem īsti apmierināts nav neviens. Vieni ir neapmierināti, ka dabūjuši mazāk naudas nekā cerēts, citi ar to, ka bez šīs naudas dalīšanas nekādi citi, klimata jautājumiem izšķiroši lēmumi netika pieņemti.

Svarīgākais