Decembrī televīzijā ir reģistrēti 105 976 reklāmas un 21 743 sponsorreklāmas gadījumi. Šāds reklāmas apjoms ir neierasti liels gada pēdējam mēnesim, un, salīdzinot ar 2009. gada decembra skaitu, reklāmu pērn ir bijis par 33% vairāk, liecina TNS Latvia veiktais pētījums.
Šis pieaugums ir otrais lielākais 2010. gadā, atpaliekot tikai no jūnija rādītājiem +44%. Visticamākais skaidrojums ir gada pāri palikušo reklāmas investīcijām paredzēto līdzekļu ieguldījums, kas tika ietaupīts, salīdzinoši, «mierīgākajā» augusta-novembra periodā.
2010. gada decembrī, salīdzinot ar novembri, novērojama reklāmu pārvietošana no rīta un dienas laika uz Prime Time, no 18:00-24:00, kurā izvietoto reklāmu skaits pieaudzis par 1,3 procentpunktiem. Dienas laikā no 9:00-18:00 izvietots tikai par 8% vairāk reklāmu nekā salīdzinoši īsākajā vakara periodā.
Decembrī joprojām no līderpozīcijām neatkāpjas mobilo sakaru nozares reklāmdevēji, kas turklāt ir atbildīgi arī par telekomunikāciju nozares lielo reklāmu skaitu. Mobilie sakari ir reklamēti par 60 % vairāk nekā 2009. gada decembrī, toties mobilo interneta pakalpojumu reklamēšana nodrošinājusi milzīgu pieaugumu telekomunikāciju nozarei. TNS Latvia Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters norāda, ka vērā ņemams ir fakts, ka visas TOP5 nozares ir reklamētas par vismaz 30 % vairāk nekā gadu iepriekš. Interesanti būs novērot, vai šāda tendence saglabāsies arī 2011. gada sākumā.