Ak, vai! "Messenger" aplikācijā parādīsies ārkārtīgi kaitinošs jaunums

© Reuters / Scanpix

Lai arī sociālā tīkla Facebook Messenger reklāmas ir jau pēdējo pusotru gadu, viņi pieņēmuši lēmumu, ka turpmāk tur būs arī ''autoplay'' video reklāmas, ziņo Recode.

Facebook domā, ka video reklāmas lietotājiem netraucēs.

Protams, ka šis lēmums netiks uzņemts ar sajūsmu, jo tas nozīmē, ka līdz šim neitrālās reklāmas padarīs sarakstīšanos daudz kaitinošāku.

Paredzams, ka šīs video reklāmas ''Messenger'' sāks automātiski spēlēt jau no pirmdienas, 25.jūnija.

Sociālā tīkla vadība gan neslēpj, ka apzinās, ka jaunieviestās reklāmas var atbaidīt lietotājus, tādēļ rūpīgi sekos līdzi notiekošajam.

Tai pat laikā, Facebook domā, ka video reklāmas lietotājiem netraucēs.

Jaunā stratēģija ar reklāmām ''Messenger'' ir risinājums tam, ka sociālajam tīklam sāk aptrūkties vieta jaunumu lentā.

Zinātāji gan uzsver, ka labāk lai Facebook laiž kaitinošas reklāmas, nekā gūst pelņu tirgojot mūsu personiskos datus...