Džonija Keša mantinieki ir iesūdzējuši tiesā amerikāņu kompāniju “Coca-Cola” par viņa balss nelikumīgu atdarināšanu populārā dzēriena reklāmā, vēsta tabloīds NME.
Otrdien mantojuma pārvaldnieki iesniedza sūdzību Nešvilā saskaņā ar štata likumu. Šī ir pirmā ievērojamā tiesas prāva, kas iesniegta saskaņā ar tā saucamo “ELVIS” likumu, kas stājās spēkā pagājušā gada jūlijā.
Tas aizsargā personas balsi no izmantošanas bez piekrišanas, un Keša mantinieki izcēla nesen publicētu “Coca-Cola” reklāmu, kurā ietverts džingls vīrieša balsī, kas, viņuprāt, skan "ievērojami" līdzīgi kantrimūzikas leģendas balsij.
Turklāt Keša mantinieki apgalvo, ka iepriekš ir devuši atļauju Keša dziesmu izmantošanai vaitrākās reklāmās, bet bezalkoholisko dzērienu zīmols “nekad nav apgrūtinājis sevi palūgt fondam licenci”.
Keša mantojuma advokāts Tims Vornoks sacīja: “Mākslinieka balss zādzība ir zādzība. Tā ir viņa integritātes, identitātes un cilvēcības zādzība. Fonds ceļ šo prasību, lai aizsargātu Džonija Keša balsi un nosūtītu vēstījumu, kas aizsargā visu to mākslinieku balsis, kuru mūzika bagātina mūsu dzīvi.”
Tiek pieprasīts tiesas rīkojums par aizskarošās reklāmas noņemšanu no ekrāniem, kā arī finansiālu kompensāciju par iespējamo Keša publicitātes tiesību pārkāpumu.
Fonds pieprasa arī zaudējumu atlīdzību, pamatojoties federālā likuma pret nepatiesu reklāmu pārkāpumu, kā arī Tenesī štata patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpumu.