Uzņēmēja Marika Ģederte sociālajā tīklā Facebook dalījusies ar pārdomām par notiekošo Rīgas lidostā. Viņa uzsver, ka Latvijas nacionālā aviokompābija "airBaltic" kļūst pasažieriem arvien nedraudzīgāka.
Ģederte uzskata, ka situācija Rīgas lidostā ir absurda.
"Kāda velna pēc mūsu Rīgas lidostā ir veikali, ja beigās par saviem pirkumiem un dāvanām par pārsvaru lidmašīnā nelaiž un vēl jāpiemaksā 60 eiro!!! Jo kopējais svars rokas somai un čemodānam nedrīkst pārsniegt 8 kg! Pfffff.... aviokompānija "airBaltic" pasažieriem klūst aizvien nedraudzīgāka," raksta Ģederte.
Komentāros zem Marikas ieraksta daudzi dalījās ar līdzīgu pieredzi, paužot, ka tas ir pilnīgs absurds un šī iemesla dēļ sākuši izmantot citas aviokompānijas pakalpojumus.
"Pagājušajā nedēļā Helsinku lidostā iestājāmies "airBaltic" rindā uz iekāpšanu. Tā nožēlojamā somu pārmērīšana un svēršana ir kā cirks. Mēs skaidri redzam, ka tas koferis, ar kuru tikko esam pārlidojuši puspasauli un kurš svarā nepārsniedz 8 kg., pilnīgi noteikti pēc biezuma nelīdīs tai izmēra režģī. Jau prātā pārcilāju variantu, ka iztukšošu veco koferi un atstāšu to lidostā, nevis piemaksāšu 60 - 100 eiro. Un tad, kad pienāca mūsu kārta ... izrādījās, ka esam sajaukuši un uz Rīgu gandrīz vienlaicīgi jāatiet mūsu "Finnair" reisam no cita geita. Tāda pat lidmašīna, tāda pat apkalpe, bet attieksme - kā diena pret nakti. Ne kas tika svērts, ne kas tika mērīts. Tos koferi, kuri nelīda salona šaurajā bagāžas nodalījumā, stjuarte aiznesa uz lidmašīnas astes daļu," teikts kādā komentārā.
Jāatgādina, ka iepriekš jau vēstījām par līdzīgiem gadījumiem, kad pasažieri pauda neizpratni saistībā ar "airBaltic" rokas bagāžas noteikumiem.
Piemēram, Facebook lietotāja Taty Angel domubiedru grupā Russians in England izteica sašutumu un brīdināja citus ceļotājus, kuri tuvākajā laikā plāno lidot ar "airBaltic". Pasažieres dusmas raisīja tas, ka Latvijas nacionālā aviokompānija esot pie iekāpšanas lidmašīnā pārsvērusi Duty Free jeb beznodokļu zonā iegādātās preces.