60 eiro par 600 gramiem bagāžā - kārtējā pasažiere sūdzas par "airBaltic"

© facebook

Sociālā tīkla Facebook lietotāja Taty Angel domubiedru grupā Russians in England izsaka sašutumu un brīdina citus ceļotājus, kuri tuvākajā laikā plāno lidot ar airBaltic. Pasažieres dusmas raisījis tas, ka Latvijas nacionālā aviokompānija esot pie iekāpšanas lidmašīnā pārsvērusi Duty Free jeb beznodokļu zonā iegādātās preces.

Avikompānijas kliente savā ierakstā atzīst, ka jau ilgāku laiku esot dzirdējusi citu cilvēku sūdzības par AirBaltic paviršo attieksmi pret klientiem, taču negatīvu pieredzi esot piedzīvojusi arī viņa pati, dodoties lidojumā Rīga-Londona.

"Pie jau esošas aviobiļetes es iegādājos papildus servisu - konkrēta vieta par 14.99 eiro abos virzienos, kā arī papildus bagāža 4 kg par 16.99 eiro abos virzienos. Pirms došanās uz lidostu es savu koferi nosvēru un tas svēra 10.800 kg (ar atļauto svaru 8 kilogrami + 4 kilogrami papildus). Iegādājos vairākas dāvanas Duty Free zonā un devos uz iekāpšanu, kur man, tāpat kā visiem pasažieriem, tika lūgts nosvērt bagāžu, ieskaitot DUTY FREE preces. Visu manu mantu kopējais svars veidoja 12.600 kilogramus," klāsta pasažiere.

Taču lidostas darbinieku verdikts esot bijis vienkārši "satriecošs": dāmai nākšoties samaksāt 60 eiro par "virssvaru". "60 euro par 600 gramiem!!!," ceļotāja neslēpj sašutumu.

Kad dāma esot lūgusi parādīt noteikumus, kas ļautu uzlikt šādu sodu, aviokompānijas darbinieki viņu esot rupjā formā apsaukuši un ieteikuši apmeklēt kompānijas mājas lapu.

Kad apjukusī ceļotāja vēlējusies atvērt čemodānu un, svara samazināšanas nolūkos izņemt no bagāžas smagākus apavus, lai tos uzvilktu kājās, darbinieks esot sācis iebiedēšanu, pieprasot liekās mantas atstāt Latvijā vai arī pašai palikt lidostā.

"Domāju, ka rupjība un nelikumība, tā drīz būs vizītkarte #RigasLidosta. Turklāt darbinieku rupjība provocē pasažierus uz konfliktu. Cilvēki tiek iebiedēti, ka nāksies palikt Latvijā, ka būs jāpērk jauna biļete u.t.t. Lai situācija nenonāktu līdz absurdam, es prasītos 60 eiro samaksāju un čeks ir apskatāms pielikumā," klāsta sieviete, piebilzdama, ka viņai blakām esot stāvējušas "pavecākas sievietes, kura ar asarām acīs atstāja lidostā visu beznodokļu zonā iegādāto. Tā kā pie iekāpšanas nav atkritumu urnu, varu tikai iedmāties, ka visa atstātā prece nonāk pie jaukajiem lidostas darbiniekiem."

Svarīgākais