Līdz pat 20. gadsimtam Svētais Niks un Ziemassvētku vecītis bieži tika attēloti zemes toņos, piemēram, zaļā, brūnā vai dzeltenbrūnā krāsā, raksta "thebillionshots".
Kad Ziemassvētku vecītis tika pie sarkanās krāsas kostīmā, kas nemaz nelīdzinās oriģinālām krāsām?
Pie visa vainīgs ir mārketings, jo 1931. gadā uzņēmums "Coca-Cola" nolīga mākslinieku Hadonu Sandblomu, lai radītu Ziemassvētku vecīša tēlu savām svētku reklāmām.
Viņš izveidoja tēlu kā jautru, apaļīgu vīrieti spilgti sarkanā uzvalkā, kas atbilda "Coca-Cola" zīmolam. Šī reklāmas kampaņa bija tik veiksmīga, ka tā kļuva par globālu standartu Ziemassvētku vecīša tēlam, ko mēs atpazīstam vēl šodien.
View this post on Instagram