Kāds pircējs norāda, ka veikalā iegādājama sula, kas nemaz neesot sula, vēsta "Bez tabu".
"Iegādājos “Cido” sulu ar vasaras ogu garšu. Tomēr, papētot sastāvu, secināju, ka tur ir 15% ābolu sulas, 0,1% avenes un 0,1% zemenes. Tad rodas jautājums, kādēļ ir jāmaldina pircējs, norādot, ka sulas saturs ir vismaz 15%, taču tie paši 15% ir ābolu sulas? Kādēļ vienkārši nenorādīt, ka tā ir ābolu sula? Un vēl, cik zinu, ābols nav oga, arī uz pakas nav redzams ābols."
Pārtikas un veterinārā dienesta (PVD) pārstāvis Māris Eiklons, kurš tostarp ir arī Augu izcelsmes produktu, dzērienu un bioloģiskās lauksaimniecības uzraudzības daļas vadītājs, uzsver trīs dzērienu tipus — sula, kur ir augsts procents augļu, ogu un dārzeņu sulas, nektārs, kur procentuālā attiecība ir nedaudz zemāka, taču tik un tā ievērojama, kā arī trešais - pircēja norādītais veids.
Eiklons gan uzslavē ražotāju, ka ir tik augsts procents ābolu sulas, nevis vienkārši ūdens ar dažnedažādiem aromatizētājiem un krāsvielām. Un arī konkrētajā gadījumā nekādu noviržu vai pārkāpumu neesot. Savukārt nosaukums esot traktējams kā mārketinga triks.
"Konkrētais produkts, par ko radušās neskaidrības, ir nevis sula, bet gan sulas dzēriens, kas bagātināts ar A, D un E vitamīniem. Nosaukuma daļa “Vasaras ogu mix” šajā gadījumā raksturo sulas dzēriena garšas profilu, ko nodrošina visas dzēriena ražošanā izmantotās sastāvdaļas - koncentrēta ābolu, zemeņu un aveņu sula, aromatizētāji un citas sastāvdaļas," skaidro "Cido Grupa".