"airBaltic" vārds publiskajā telpā pēdējā laikā arvien vairāk izskan ar negatīvu pieskaņu.
Saskāros @airBaltic ar diezgan nelaipnu un gados jaunu apkalpi. Kaut kas nav ar pavadošā sastāva standartiem kārtībā. Pārdeva iereibušam pasažierim dzērienu, kurš pēc tam izgāza ēdienu. Apkalpe ilgu laiku atteicās savākt nesmukumu. Pašas brauca pāri ar ratiņiem un paziņoja, ka… pic.twitter.com/NIxl3Z7Hgw
— Arnis Ozols (@ArnisOzols) October 8, 2024
"Atvainojamies par šo nepatīkamo pieredzi lidojuma laikā. Aicinām aizpildīt formu mūsu mājaslapā: https://airbaltic.com/lv/izteikt-pretenziju Kolēģi izpētīs šo konkrēto situāciju un sniegs Jums atbildi. Paldies par sapratni!" raksta uzņēmums.
Labdien, Arni!
— airBaltic (@airBaltic) October 8, 2024
Atvainojamies par šo nepatīkamo pieredzi lidojuma laikā. Aicinām aizpildīt formu mūsu mājaslapā: https://t.co/Y5ZBQN3jsr
Kolēģi izpētīs šo konkrēto situāciju un sniegs Jums atbildi. Paldies par sapratni!