Komentāri: Lai nodrošinātu igauņiem vilcienu uz Eiropu, latviešiem pamatīgi jāceļ nodokļi?

eironene

Izskatās, ka jaunceļamajam Liepājas cietumam paredzami pirmie klienti- pie RB projekta tikai vajag vēl sliedes uz turieni.....

13.jun Atbildēt
baiba baibiņa

VIP klientus tur neliks. Atradīs dažus sešiniekus, kurus 10 gadus ar lielu pompu tiesās.

13.jun Atbildēt
janis

ja reiz igauņi grib braukt caur Latviju - lai maksā nodokli par zemes deldēšanu un tranzītu . Kas tai latviešu priekšniecībā par neliešiem, ka liks maksāt visiem latviešiem , tiklīdz saož naudas smaku.

13.jun Atbildēt
ir tāds

Varētu domāt, ka brālīši estiņi netiek uz Poliju. Būs vilciens, estiņi skries uz Varšavu. Vispirms ko tur darīt? Esmu bijis Varšavā, bija forši, bet, lai es vēl uz turieni gribētu rauties vēlreiz, domāju nē.. Jautājums cik autobusu dienā kursē līnijā Tallina- Rīga un Rīga- Varšava. Ne viens un ne divi, stipri vairāk. Kur problēma? Vēl jau paliek iespēja izmantot lidmašīnu un lidot, kur problēma. Bet mums tiek stāstīts, ka šī dzelzceļa līnija būs kāda brīnumnūjiņa kura ir galēji nepieciešama. Tikai neviens nespēj pamatot kur radīsies tās cilvēku un kravas masas kuras pārvietosies pa šo dzelzceļa līniju. Nedomāju, ka visi kuri līdz šim veiksmīgi pārvietojas pa ceļiem skries uz vilcienu. Ja vilcienu sola lētas aviobiļetes cenā, tad atvainojiet, ja man vajag ātri, varu aizlidot, dārgāk, bet ātri. Ja bez steigas var izbraukt vakarā un no rīta būt galā, bet stipri lētāk. Pie tam varētu padomāt, ka visa Igaunija un Latvija skries uz Poliju un pretēji. Nebūs.

13.jun Atbildēt
braucosais

Tam projektam ar braukšanu nav nekāda sakara

13.jun Atbildēt
Valdis

Ir meli, lieli melu un statistika.

Statistikas mīlētājs Kluinis, balstoties uz to sacepis kārtējo rakstu un mēģina izzīst no tā kaut kādus secinajumus. Taču:

1. Šis projekts nav un nekad nav bijis ekonomisks, bet gan politisks. Līdz ar to tā muldēšana par atmaksāšanos ir un paliek tikai tukša muldēšana.

2. Katrai valstij Lietuvai, Latvijai un Igaunijai ir sava atbildības daļa par šo projektu. Mazāk spriedelējiet par igauņiem, vairāk domājiet kā izpildīt Latvijas daļu.

3. Kur ņemt papildus līdzekļus, jau notrallināto vietā? No vainīgajiem. Jau tagad lāpstas rokā un uz priekšu. Līdz 2030.gadam uzbūvēs līniju no Salaspils līdz Rīgai un arī no Rīgas līdz Bauskai. Tikai ir jāsāk jau rīt.

13.jun Atbildēt
are

Skaidrs, kā jāatdod privātajiem, tur ilgi nav jadoma

13.jun Atbildēt
eironene

Ja es būvētu, tad tikai taisnā līnijā pa laukiem, Rīgas švauksti var piebraukt ar šatliem , kur vajag. Rīga ir par mazu , viss centrs izārdīts, tad vēl Pārdaugava u.t.t Mums nav tādu plašumu, nav jau prērija.

Drusku vajag padomāt ar galvu- kur un ko taisās vest ar tiem vilcieniem? Omīti ar mazdēliņu uz Viļņas tirgu?

13.jun Atbildēt
IMIK

Lai nodrošinātu igauņiem vilcienu uz Eiropu, latviešiem pamatīgi jāceļ nodokļi un kas pie visa vainīgs? Protams Putins un mūsu pašu rijīgais birokrātu slānis, kas visu grib uzskaitīt, visu grib pārdalīt, visam grib vainīgos atrast un pāri visam paši par to prasa pamatīgi pierīties.

13.jun Atbildēt
Gundega

Katrai pārtika mēneša laikā pieliek cenu apmēram 5 centi , desu paciņa kas maksāja 1,20 tagad maksā 2,40 , krējums no 1..0 maksā 1.70 lai liek PVN klāt ceļ sociālos .dzivoklus un vagonus jo tāpat liek klāt cenu , kaut kad pārstās dārgas desas pirkt tad necels cenu tik traki

13.jun Atbildēt
Valdis

Kā jau rakstīju savā iepriekšējā komentārā, RailBaltic nav komerciāls, bet gan politisks projekts. Lai tehniski atdalītu Rietumu civilizāciju no mežoņiem austrumos. Līdzīgi kā notiek atslēgšanās no krievijas elektroapgādes sistēmas u.t.t. Līdzīgi kā lielā siena ziemeļos Troņu spēlēs.

Logiski, ka daļu finanču dod Eiropa, bet daļu pašas valstis.

Mūsējie daļu vienkārši ir vai nu nozaguši, vai arī izsaimniekojuši. Katrā gadījumā jābūt atbildīgajiem un ne vienam vien.

Logiski būtu pirmkārt atrast šos vainīgos un nopietni sodīt, tikai tad spriest par papildus finansējuma avotiem. Protams, visu naudu neatgūsim, taču ja darīsim tāpat, kā iepriekš, tad pēc kāda laika nonāksim tieši tādā paša situācijā.

13.jun Atbildēt
ir tāds atbilde Valdis

Jautājums vienkāršs. Ko grasies vadāt pa šo dzelzceļu? Paskaties kartē, Igaunija ir sava veida strupceļš, tālāk jūra. Vai Igaunijai ir tik milzīgs preču, izejvielu patēriņš, lai vajadzētu jaunu dzelzceļa līniju. Politisks tad politisks lēmums, bet valsts politikai ir jābūt balstītai ekonomikā. Tāpēc vispirms ir jābūt skaidrībā cik ekonomiski ir pamatots šāds projekts un tad viss pārējais. Šobrīd, ja tas ir nepieciešams, vilcieniem maina ratiņus. Vai pie mums šobrīd daudz sastāvu no Polijas vai Eiropas nāk? Neesmu dzirdējis, ka tādi vispār būtu.

14.jun Atbildēt
Valdis atbilde ir tāds

Izlasi vēlreiz manu komentāru.

14.jun Atbildēt

Komentēt