Komentāri: Par "Rail Baltica" projektā sadarīto neviens neatbildēs. Tāpat kā arī par turpmāko

Edgars

" Par to, kādas būtu vēlamās darbības, lai iegūtu citu rezultātu, nākamreiz."

Jau šodien "viņi" pamatoti slavēs sevi un sasniegto dermokrātijas (lasi - bezatbildības) sistēmas veidošanā, uzturēšanā un pilnveidošanā. Sk. tiešraidi YouTube pēc stundas - "Konference "20 gadi ES - sinerģija kopējā tiesību telpā".

Saules mūžu 4. maija republikai ES sastāvā!

8.nov Atbildēt
ir tāds

Patreizējā situacijā derētu vienkārši saņemties un pateikt, ka mēs šo projektu apturams līdz labākiem laikiem. Varu nosaukt dzelzceļa līnijas kuras tā arī nekad netika uzbūvētas, piemēram Tukums-Kuldīga; Tukums-Engure; Rīga-Ērgļi- Madona; Rūjiena-Valka; pievads no Rīgas dz. stacijas uz RCT gaļas pāviljonu. Neuzbūvēja un viss. Vai šodien kāds to uzskata par traģēdiju? Radio Baltica projekts tiek apdziedāts tā, ka sāku domāt, kā mēs bez šī brīnumvilciena visu laiku esam iztikuši, ka esam braukuši uz Eiropu un citur bez šī brīnumvilciena. Tiem kuri te cenšās muldēt par militāro nozīmi, tad tas arī ir garām, jo tādā gadījumā bija jātaisa, ka vilciens Latvijā ienāk pie Daugavpils un tad gar robežu virzās uz Alūksni un tālāk uz Igauniju. Labi, super puper vilciens atvedis uz Latviju tanku, ja būs ko vest vai munīciju, tad to visu Salaspilī lēnam būs jānoņem no dzelzceļa vagoniem un lenām, uzsvēru, lēnām ar smago tehniku jāved uz austrumu robežu, kādus kilometrus 200+. Ļoti liels ieguvums. Tur pat amēbai jāsmejas.

8.nov Atbildēt
Bruno Bruno

Netbild tapēc ka tautas lielākā daļa atkritusi no Dieva un nedzīvo pēc Dieva likumiem, tapēc arī nav spējīgi cilvēki atbildēt par savu rīcību, un kur nu vēl saukt pie atbildības citus!!! Tauta pati sevi iznīcina!

8.nov Atbildēt
Edgars

Nedzīvoja 100% visi jau “Pacific Railroad”, jo peļņas % bija >120%. To, ko secināja amerikānis Thomas Dunning (1799-1873), to noder saprast - Capital is said by a Quarterly Reviewer to fly turbulence and strife, and to be timid, which is very true; but this is very incompletely stating the question. Capital eschews no profit, or very small profit, just as Nature was formerly said to abhor a vacuum. With adequate profit, capital is very bold. A certain 10 per cent. will ensure its employment anywhere; 20 per cent. certain will produce eagerness; 50 per cent., positive audacity; 100 per cent. will make it ready to trample on all human laws; 300 per cent., and there is not a crime at which it will scruple, nor a risk it will not run, even to the chance of its owner being hanged. If turbulence and strife will bring a profit, it will freely encourage both. Smuggling and the slave-trade have amply proved all that is here stated.

8.nov Atbildēt
ir tāds

Latviešu vairākums vienmēr ir bijuši nominalkristieši. Un ko no tādiem prasīt?

8.nov Atbildēt
harry_s

Nupat LA bija raksts, ka ASV prezidents algā saņem 400 000 gadā. Te daži cepās par Gausu. Lai nu paliek Gauss, tomēr lielu aviokompāniju vada. bet tie lielā vairumā Rail Baltic "būvētāji"", kas pa 20 000 mēnesī saņem, gadā iznāk 240 000 saņem, pusi no ASV prezidenta algas. Un kāds sausais atlikums? Kad šitais vājprāts vienreiz beigsies?

8.nov Atbildēt
Valdis

Godātie draugi !

Iesaku jums neielaisties diskusijās ar subjektu vārdā "ir tāds".

Viņš ir nacists, kas cilvēka piederību noteiktai nācijai vērtē pēc DNS analīzēm (lasi - ādas krāsas, galvaskausa izmēriem, attāluma starp acīm un citām iedzimtām pazīmēm, ko nosaka DNS).

Lūdzu skatīt viņa komentārus rakstam "Ukrainas Bruņotie spēki sagādā pasaulei milzu pārsteigumu. Šīs brīvdienas būs izšķirošas."

(Bens Latkovskis)

8.nov Atbildēt
Valdis

Nu, protams, ka neviens neatbildēs !

Tāpat kā par daudz ko citu, vai ne Ben?

Varbūt vairāk vajadzētu fokusēties uz Ģenerālptrokuratūru un tieslietu sistēmu kopumā, nevis uz RB, AirBaltic, dārgiem postamentiem u.t.t.

Lūdzu nepārprotiet, es neaicinu pievērt acis uz visām šitām nejēdzībām. Taču, ja pēc visa tā nekas nenotiek, neviens nav saņēmis nekādu sodu, varbūt ir vērts pameklēt tam dziļākus cēloņus?

8.nov Atbildēt
ir tāds

Voldiņ, manu mazo draudziņ! Vēl nesen tu blāvi cik ļoti mums vajag šo super puper dzelzceļu, tagad tu sāc apēlēt pie tiesībsargājošajām un tiesu sistēmas. Kas noticis? Varbūt kāds tev būs ko nodarījis, kā abižojis tevi, kā tu tā pēkšņi savas domas maini? Turies manu mazo draudziņ, turies, gan jau arī tavu DNS kāds reiz pievienos valsts DNS reģistram, neraudi mazuļi, labs nāk ar gaidīšanu un lielu gribēšanu.

8.nov Atbildēt
ir tāds

Patiesīb sakot, par ko ir uztraukums? Rīgas krematoriju cēla 70. gadus, bet beigās taču uzcēla. Kas lēni nāk, tas labi nāk! Gan jau 22. gs. 20-tajos gados mūsu pēcteci varēs izbaudīt to ko sāka plānot viņu senči un teiks: re cik gudri bija mūsu senči, jau pirms simts gadiem domāja, lai mums tagad būtu. Ar piebildi, ja vēl kāds mitis uz šīs zemes.

8.nov Atbildēt
Kalamburs

Visā RB epopejā ir viena laba ziņa - būs jauns un samērā netipisks piemineklis Daugavā pie dzelzceļa tilts, pie kura varēs pielipināt plāksnīti ar uzvārdiem, kuri atbildīgi par to, ka tilta balsts nekļuva par tilta balstu, bet kļuva par pieminekli. Ar laiku to iekļaus UNESCO sarakstos un būs ko apbrīnot.

Arī uz plāksnītes izgatavošanu un uzstādīšanu varēs "uzvārīties" RB stilā.

8.nov Atbildēt
ir tāds

Precedents jau ir, dzelzceļa tilts pār Abavu pie Sātiem saukts par tiltu uz nekurieni, jeb daļa no neuzbūvētas dzelzceļa līnijas Tukums - Kuldīga ir iekļauts Eiropas kultūras mantojuma sarakstā kā neparastais kultūras mantojums. Būs mums vēl viens šāds zelta pālis, cerams ar zelta plāksnīti ar varoņu uzvārdiem un gājēju tiltiņu līdz tam, lai var apskatīt, izlasīt utt..

8.nov Atbildēt
viesis

Mhm, tikko publicēta ziņa ka Rail Baltic projektā mobilos sakarus nodrošinās par 1300 eiro ..... Igaunijā un Lietuvā vairāk kā uz pusi lētāk.....

12.nov Atbildēt

Komentēt