"Ja izdosies attīstīt tūrismu, nākamā gada laikā varētu tikt atjaunotas vairāk nekā 6 000 līdz šim pazaudētās darba vietas. Runa ir par to, kā atgūt pazaudēto," žurnālam Kapitāls norādījis Rīgas vicemērs Ainars Šlesers.
Par to vēsta portāls db.lv
"Rīga kā pilsēta pati ar ražošanu nenodarbosies: mēs varam sekmēt ražošanu, veicināt uzņēmējdarbību, bet mēs paši nesāksim ražot šprotes un desas un tirgot vai eksportēt tās. Tādēļ esam pieņēmuši lēmumu: tūrisms ir tas, ko mēs varam ietekmēt," norāda A. Šlesers.
Šobrīd ir panākta vienošanās sākt Rīgas reklamēšanu 7 valstīs, to skaitā Somijā, Zviedrijā, Norvēģijā, Vācijā un Krievijā. Nākamgad valstu loku ir plānots paplašināt.
"Es gribētu, lai tūristu skaits ievērojami palielinātos, un mēs to panāksim. Te nav runa tikai par tiem tūristiem, kuri atbraukuši šeit pavadīt nedēļas nogali. Runa ir par korporatīvajiem klientiem. Mērķtiecīgi ir jāorganizē korporatīvie pasākumi visa gada garumā, šādā veidā atbalstot ekonomiku," norāda A. Šlesers.