Vairs neiznāks žurnāls "Čemodāns"; žurnāls "Deko" turpmāk varētu iznākt reizi divos mēnešos

© publicitātes

Žurnālu reklāmas tirgus dramatiskā krituma rezultātā darbību pārstrukturē lielākā nacionālā žurnālu izdevniecība "Žurnāls Santa".

Intervijā biznesa portālam "Nozare.lv" izdevniecības "Žurnāls Santa" līdzīpašniece un galvenā redaktore Santa Anča pastāstīja, ka martā iznāks pēdējais žurnāla "Čemodāns" numurs, apvienotas žurnālu "Shape" un "Deko" redakcijas.

Anča atzīst, ka uzņēmumā optimizācija sākta jau pērn. "Mums bija sava reklāmas aģentūra "Reklāmas aģentūra Santa" ar 60 cilvēkiem, kas bija atsevišķa juridiska vienība, ko pērn likvidējām, un tā gada beigās kļuva par reklāmas nodaļu izdevniecības paspārnē, kurā ir nodarbināti aptuveni septiņi vai astoņi cilvēki. Mēs, protams, esam samazinājuši cilvēku skaitu un atalgojumu," atzina Anča.

Anča atzīst, ka grūti laiki esot arī žurnālam "Deko", kas turpmāk varētu iznākt reizi divos mēnešos. Apvienotas arī žurnālu "Shape" un "Deko" redakcijas.

Tomēr kopumā situācija neesot tik traģiska, lai izdevniecība taisītu ciet vairākus žurnālus, un joprojām esot ieceres par jauniem, specifisku nišu žurnāliem.

Ekonomika

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.

Svarīgākais