tilti

Vakar, 15:38
Liepājas šosejas (A9) Trumpes upes gājēju tiltam pie Durbes (173,96. km) un tiltam pār Ālandes upi (181,83. km) Grobiņas apkārtnē ir nozagts gājēju margu režģotais pildījums, vēstīts VSIA “Latvijas Valsts ceļi” oficiālajā mājaslapā.
6.aug 2023
AS "Latvijas valsts meži" (LVM) augustā sākusi divu tiltu remontdarbus Dienvidlatgalē, tāpēc uz laiku satiksmei slēgts Vārzgūnes tilts Kalna pagastā un Ziemeļsusējas tilsts Dignājas pagastā, liecina LVM publicētā informācija.
24.apr 2023
Šodien uz remontdarbu laiku tiks slēgt tilts pār Gauju Gulbenes novadā uz vietējā autoceļa Lejasciems-Māli (V415) (0,93. km). Būvdarbu vietas apbraukšana būs iespējama par vietējo ceļu Sinole-Mālmuiža (V414) un reģionālo autoceļu Sinole-Silakrogs (P34). Gājēju satiksmei līdzās esošajam tiltam uzbūvēts pagaidu tilts.
11.apr 2022
Pirmdien Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas deputāti konceptuāli atbalstīja projekta realizāciju, kas paredz vairāku infrastruktūras objektu - Gaisa tilta, Gustava Zemgala pārvada, Jorģa Zemitāna tilta, Vanšu tilta un Mūkusalas krastmalas - atjaunošanu un pārbūvi galvaspilsētā. Projektu īstenošanai pašvaldība plāno lūgt Ministru kabinetam piešķirt aizdevumu.
19.sep 2021
Pār tiltu, kas zaudējis nestspēju un nav drošs, braukt nedrīkstētu, bet uzņēmēji, tostarp kokrūpnieki ar smagām kravām, tomēr brauc, jo neesot citas izejas. Šāda situācija jau gadiem ir Madonas novadā pār Vesetas tiltu, ziņo Latvijas Televīzijas raidījums “de facto”. Šķetinot šo gadījumu, jāsecina, ka tiltu uzturēšanas, uzraudzības un kontroles sistēma nav tāda, kas nodrošina šādu situāciju savlaicīgu novēršanu un ļauj uz riskiem pievērt acis. Turklāt Valsts kontrole savā revīzijā secinājusi, ka ļoti lielā daļā neviens arī nemaz nezina, vai tilti ir droši.
16.sep 2021
Rīgā laikus neremontējot deviņus tiltus, to remontdarbu izmaksas pieaugušas par pusmiljonu eiro, konstatēts Valsts kontroles (VK) revīzijā.
16.sep 2021
Pašvaldību tiltiem nav tikusi pievērsta nepieciešamā uzmanība ne no valsts puses, ne no to tiešajiem saimniekiem - pašvaldībām, tāpēc Valsts kontrolei nav pārliecības par vismaz 98 pašvaldības tiltu drošību, informē Valsts kontrole.
21.jun 2021
Nākamajos piecos gados mazināsies Rīgas domes Dienvidu tilta būvniecībā uzņemtās neizdevīgās saistības, kas savukārt ļaus aizņemties citu projektu īstenošanai, šorīt LTV "Rīta panorāmā" stāstīja Rīgas mērs Mārtiņš Staķis (PP).
17.okt 2020
Rīgā neapmierinošā stāvoklī ir pieci tilti, liecina Rīgas domes Satiksmes departamenta sagatavotā informācija Satiksmes un transporta lietu komitejai.
8.okt 2020
Ir būtiski jāmaina veids, kā Rīgas domes Satiksmes departaments organizē Brsas un Deglava tiltu rekonstrukciju, ceturtdien pēc tikšanās ar departamenta vadību uzsvēra Rīgas domes priekšsēdētājs Mārtiņš Staķis (APP) un priekšsēdētāja vietnieks Vilnis Ķirsis (JV).
31.jūl 2019
Šajā būvdarbu sezonā remontdarbi ir plānoti uz 24 valsts tiltiem un ceļa pārvadiem. Sēnītes posmā uz Vidzemes šosejas (A2) darbi notiek uz 9 ceļa pārvadiem.
4.jūl 2019
Vasara – būvniecībai lieti izmantojamais laiks – drīz būs pusē, bet Rīgā iesāktie satiksmes pārvadu remonti ir iestrēguši. Augusta Deglava ielas satiksmes pārvada atjaunošana varētu atkal turpināties, bet par Brasas satiksmes pārvadu vēl galavārds nav teikts – to atjaunos vai nojauks un būvēs jaunu tiltu.
25.apr 2019
Liela ķeza gaida Rīgu, liela ķeza. Izskatās, ka tā ir neizbēgama, jo sakarā ar remontu kopš aizvakardienas kustība pār Brasas pārvadu jau ir ierobežota. Bet vēl taču trūka tādas laimes, lai nostopētos arī Augusta Deglava tilts. Transporta ievārījums dažkārt mēdz izcelties pat tad, ja noticis sīks negadījums, bet te uzreiz pārtrūkst asinsrite vienlaikus pāri diviem tiltiem! Un vēl taču arī Salu tilts ir remontā ar apgrūtinātu kustību. Un ielas tiek lāpītas.
8.feb 2019
Brasas tilts Rīgā ir kritiskā tehniskajā stāvoklī. Tas ir pirmais šogad kapitāli remontējamo objektu sarakstā, bet Jorģa Zemitāna tiltam vēl jādzīvo ar glābšanas riņķi – steidzamajiem lāpāmdarbiem: tur ielāpiņš, šur ielāpiņš. Tas pagaidām netiek ne slēgts, ne kapitāli remontēts. Lielo bedru dēļ uz tilta ir samazināts atļautais braukšanas ātrums un autovadītāji tiek brīdināti uzmanīties. No bedrēm akmentiņi un sadrupušu brauktuves seguma ielāpiņu gabaliņi lido uz visām pusēm.
20.aug 2018
Tilta sabrukšana Itālijā visā pasaulē izraisījusi pastiprinātas bažas un interesi par dažādu inženiertehnisko būvju drošību. Arī Latvijā ir tilti, kuru tehniskais stāvoklis novērtēts kā ļoti slikts, taču sabrukšana nevienam nedraud. Tā vismaz apgalvo inspektori.
16.aug 2018
Valsts pārziņā ir 969 tilti*, to skaitā arī satiksmes pārvadi un caurtekas, tiltu uzraudzībai tiek pievērsta pastiprināta uzmanība. Patlaban neviens no valsts pārziņā esošajiem tiltiem nav slēgts satiksmei, to nestspēja ir pietiekoša. 51 tiltam ir ieviesti satiksmes ierobežojumi, pārsvarā tie ir gabarītu ierobežojumi – masas, platuma, u.c.
15.sep 2017
Rīgas ielās remonti ilgs vēl septembrī un oktobrī, bet ziema būs īsa – autovadītājiem un sabiedriskā transporta pasažieriem laiks gatavoties tiltu remontiem. Līdz 2020. gadam turpināsies Saltu tilta atjaunošana, 2019. gadā varētu sākt būvdarbus uz Vanšu tilta, bet Gaisa tilta jeb Brasas pārvada remonts nav uzsākts, kaut gan bija paredzēts to atjaunot šogad. Tiltu remonti pārklāsies, lai gan Saltu tilta pārbūve vairs nenozīmē darbus tieši uz tilta. Latvijas simtgades pasākumi varētu likt iepauzēt ar Brasas pārvada remontu.
31.aug 2017
Šie 11 tilti paši par sevi var kļūt par ceļojuma galamērķi.
2.mai 2017
Skrīveros uz reģionālā autoceļa Augšlīgatne–Skrīveri (P32) 73,18 km tiltam pāri Maizītes upei nokritusi tilta ietve kopā ar malējo siju. Tiesa, tiltu ir apsekojuši VAS Latvijas Valsts ceļi (LVC) speciālisti, secinot, ka transporta satiksme pār tiltam var notikt. Arī papildus piesaistītie eksperti ir atzinuši, ka satiksmi pār tiltam nav jāslēdz, tilta nestspēja ir atbilstoša ikdienas satiksmes slodzēm.
9.sep 2016
Tilti ir stratēģiski nozīmīgas būves, kas savieno divus krastus. Tiem nepieciešama pastāvīga uzraudzība un kopšana. Bez tiltiem mēs būtu ierobežoti laikā, telpā un iespējās. Diemžēl patlaban no valsts pārziņā esošajiem gandrīz 1000 tiltiem ceturtā daļa ir sliktā, bet 150 - ļoti sliktā stāvoklī. Šīs būves noveco un bojājas ne tikai no augšas, bet arī no apakšas - drūp, rūsē un deformējas. Daļu no tiltiem būtu nepieciešams nekavējoties slēgt vai būtiski ierobežot satiksmi.