Vasara – būvniecībai lieti izmantojamais laiks – drīz būs pusē, bet Rīgā iesāktie satiksmes pārvadu remonti ir iestrēguši. Augusta Deglava ielas satiksmes pārvada atjaunošana varētu atkal turpināties, bet par Brasas satiksmes pārvadu vēl galavārds nav teikts – to atjaunos vai nojauks un būvēs jaunu tiltu.
Rīgas domes Satiksmes departaments Neatkarīgajai atbild, ka šīs nedēļas sākumā tika saņemts izstrādātais būvprojekts papildu darbu veikšanai. Šobrīd departamentā notiek būvprojekta vērtēšana, pēc kuras tiks pieņemts lēmums par tālāko būvdarbu veikšanas kārtību. 25. aprīlī pēc iekšlietu ministra Sanda Ģirģena rīkojuma A. Deglava ielas pārvads tika slēgts satiksmei. Kopš 19. maija pa šo tiltu drīkst pārvietoties transportlīdzekļi, bet ar nosacījumu, ka tiek ievērota atļautā transportlīdzekļu masa, samazināts ātrums un ievērots intervāls starp transporta līdzekļiem. Būvniecības valsts kontroles biroja (BVKB) būvinspektors, aprīļa sākumā veicot būvdarbu kontroli satiksmes pārvadam Augusta Deglava ielā, konstatēja neparedzētus pārvada nesošo konstrukciju bojājumus. Tā kā izstrādātā būvprojekta risinājumi neparedzēja bojājumu novēršanu pilnā apjomā, būvinspektors apturēja būvdarbus, un sākās dokumentu pētīšana un pārbaudīšana. BVKB prasīja nostiprināt bojātās tilta konstrukcijas. Brasas pārvada remontu sāka aprīlī, līdz tika atklāti defekti pārvada nesošajās konstrukcijās. Remontdarbi ir apturēti, tiek gaidīts, kādu lēmumu pieņems eksperti. Variantu nav daudz - nojaukt vai turpināt remontēt. Satiksmes departaments ir pieprasījis papildu skaidrojumus no ekspertiem un Rīgas pilsētas būvvaldes par iespējām turpināt būvdarbus un kārtību, kādā organizējamas izmaiņas būvprojektā, jo remonta laikā atklātie defekti ir nozīmīgi un iepriekš nebija paredzami. Pēc minēto skaidrojumu saņemšanas tiks pieņemts lēmums par būvdarbu turpināšanas kārtību vai darbu pārtraukšanu, kas nozīmēs, ka tiks būvēts jauns tilts. Ja tiks pieņemts lēmums par labu jauna tilta būvniecībai, tad tas varētu būt gatavs 2023. gadā. Pašlaik pār Brasas tiltu nav atļauts braukt zemās grīdas tramvajiem un transportlīdzekļiem, kas smagāki par 30 tonnām.