Ziņu portālā «nra.lv» sākusi darboties labdarības spēle «Zelta vārdi», kura tapusi kopā ar AS «Laima». Ar spēlētāju aktīvu līdzdalību labdarības spēle palīdzēs sociāli mazāk aizsargāto iedzīvotāju svētkus padarīt saldākus.
Pirmo reizi Latvijā izdevniecība „Mediju nams” sadarbībā ar lielākajām grāmatnīcām „Zvaigzne ABC” un „Jānis Roze” visā Latvijā uzsāk laikraksta „Neatkarīgās Rīta Avīze” un žurnālu „Sporta Avīze” un „Vakara Ziņas” dāvanu karšu – abonementu tirdzniecību svētku noformējumā.
Twitter sociālā tīkla popularitāte Latvijā joprojām aug, un jau otro reizi mārketinga konsultāciju aģentūra DDB Consulting un Twitter izpētes pionieri Latvijā SOON publicē zīmolu ietekmes topu. Portāls nra.lv šajā topā ieņem 10. vietu.
Portāla Sportacentrs.com izveidotās maksas sadaļas Sporta Avīze+ lielā aktivitāte jau pirmajās divās darbības nedēļās apliecina, ka specifiskajā Latvijas mediju vidē var ne tikai pastāvēt, bet arī sekmīgi attīstīties drukāto mediju un interneta projektu sadarbības biznesa modeļi.
Neatkarīgās Rīta Avīzes labdarības akcija Karsto vēstuļu laiks tuvojas noslēgumam un šķiet, ka laimīgākā šajos Ziemassvētkos būs 10 gadīga meitene Elīza no Ventspils novada, jo laikraksts Ziemassvētkos viņai dāvinās zirgu.
Septembris ir jaunu mācību laiks. Ne tikai tūkstošiem Latvijas skolēnu, bet arī jaunajam nra.lv portālam, kas ar šodienu maina savu izskatu. Pēc vairāku mēnešu saspringta darba nra.lv komanda beidzot ir pabeigusi darbu pie portāla jaunā dizaina. Tas ir kļuvis krāsaināks, bagātāks ar fotoattēliem un videomateriāliem.