nra.lv un "Laima" aicina cilvēkus piedalīties labdarības interneta spēlē

© nra.lv

Ziņu portālā «nra.lv» sākusi darboties labdarības spēle «Zelta vārdi», kura tapusi kopā ar AS «Laima». Ar spēlētāju aktīvu līdzdalību labdarības spēle palīdzēs sociāli mazāk aizsargāto iedzīvotāju svētkus padarīt saldākus.

Pirmais labdarības projekts, kuram spēles dalībnieki ziedos, būs laikraksta «Neatkarīgā Rīta Avīze» ilggadējā Ziemassvētku labdarības akcija «Karsto vēstuļu laiks».

«Atbalstīsim tos, kuriem klājas grūtāk nekā citiem, un, ja vēl to var paveikt, vienkārši spēlējot spēli, tas ir lieliski. Spēle ne tikai izklaidē, bet arī intelektuāli bagātina, kas sasaucas ar kopējo ziņu portāla «nra.lv» koncepciju,» atklāj ražošanas un mārketinga daļas vadītājs Gatis Vēbers.

Ziņu portāls «nra.lv» arī iepriekš pastarpināti ir atbalstījis dažādas labdarības akcijas, taču šoreiz veidotās interneta spēles «Zelta vārdi».

platforma kalpos par ilgtermiņa risinājumu labdarības projektiem. Reklāmas nozares eksperti uzsver, ka nākotnes reklāmas risinājumi slēpjas kreatīvu interneta mediju produktos un to pievienotajā vērtībā. Šajā gadījumā ieguvēji ir gan sadarbības partneri, kas ziedo savu produkciju un stiprina savu tēlu, gan spēlētāji, kas vienlaikus mācās un izmanto savas zināšanas, labu mērķu vadīti.

Spēles pirmais sadarbības partneris ir saldumu ražotājs AS «Laima», kas labdarības spēlei nodrošinās tik daudz konfekšu, cik spēles dalībnieki saziedos līdz 20. decembrim. «AS «Laima» tas ir nerakstīts likums – ik gadu ziedot, iesaistoties pasākumos, kuri nes dzīvesprieku citiem. «Laima» ir ne tikai vēsturisks un patriotisks zīmols, bet arī Latvijas mitoloģijā zināmās dievišķās aizbildnes Laimas vārds. Ziemassvētki ir īpašais laiks, kad vēlamies ar atvērtām sirdīm sagaidīt svētkus un iepriecināt tuvākos,» stāsta mārketinga vadītāja Dace Kokina.

Svarīgākais