''Sporta Avīze +'' pierāda, ka cilvēki ir gatavi maksāt par kvalitatīvu saturu arī internetā

© nra.lv

Portāla Sportacentrs.com izveidotās maksas sadaļas Sporta Avīze+ lielā aktivitāte jau pirmajās divās darbības nedēļās apliecina, ka specifiskajā Latvijas mediju vidē var ne tikai pastāvēt, bet arī sekmīgi attīstīties drukāto mediju un interneta projektu sadarbības biznesa modeļi.

Sporta Avīze+ ir drukātā iknedēļas žurnāla Sporta Avīze interneta pielikums - vietne, kurā profesionālu žurnālistu kopa diendienā sniedz informāciju un savu skatījumu par Latvijas sporta aktualitātēm. Sporta Avīze+ raksti, fotogalerijas un videomateriāli tiek ievietoti starp jaunumiem Latvijas lielākā nozares portāla Sportacentrs.com ziņu lentā. Tiek prognozēts, ka līdz mēneša beigām Sporta Avīze+ abonentu skaita ziņā pietuvosies Sporta Avīzes drukātās versijas abonentu skaitam.

„Sporta Avīze+ lieliski papildina mūsu saturu, jo pieredzējušie žurnālisti nodrošina analītisko dimensiju daudz augstākā līmenī, nekā tas bija iespējams ar līdzšinējiem resursiem," stāsta Sportacentrs.com galvenais redaktors Ingmārs Jurisons.

„Satura veidošanu gan drukātajai, gan interneta videi iepriekš Latvijā ir apguvuši vairāki mediju uzņēmumi, taču to pārvērst veiksmīgā biznesa modelī līdz šim, šķiet, nav izdevies nevienam. Sporta Avīze+ projekts var kļūt par sava veida ceļa rādītāju visai drukāto mediju nozarei Latvijā. Sporta Avīze+ satura iekļaušana Sportacentrs.com apritē nodrošina tiešās mērķa auditorijas nepārtrauktu uzmanību. Mūsu uzdevums - izmantot šo iespēju un panākt, lai agrāk vai vēlāk katrs internetu lietojošais sporta fans Latvijā būtu pārliecinājies par priekšrocībām, kuras iegūst Sporta Avīze+ abonents," stāsta SIA Mediju Nams valdes priekšsēdētājs Armands Puče.

Līdz šim Latvijā sporta analītiskā žurnālistika ikdienā nebija pieejama, tādēļ abu mediju sadarbība aizpildījusi brīvu nišu. Lietotāji to novērtē, sūtot maksas SMS, un atsaucība ir krietni lielāka nekā bija plānota. Savā ziņā projekts ir unikāls - jau pirmajā mēnesī tas strādā ar peļņu.

„Pirmajās divās dienās reakcija uz maksas sadaļas ieviešanu bija ļoti vētraina,” atceras Sportacentrs.com vadītājs Kristaps Zālītis. „Tomēr ātri vien cilvēki saprata, ka Sportacentrs.com arvien ir bezmaksas portāls, vien esam raduši iespēju pievienot analītiskās žurnālistikas sadaļu. Prieks, ka izdevies īstenot vēl vienu projektu, kurā mūsu tehnisko risinājumu izmanto sadarbības partneri. Rudenī šādu sadarbību uzsākām ar BK „Ventspils” un viņu mājaslapas apmeklējums pieauga vairākus desmitus reižu, tagad mūsu kontā ir vēl viens veiksmes stāsts.”

Sportacentrs.com galvenais uzdevums ir operatīva aktuālās sporta informācijas nodrošināšana teksta, foto un video formātā. Interneta vietne Sportacentrs.com dienā piesaista 30 000 , bet mēnesī – 120 000 unikālos apmeklētājus.

Svarīgākais