nra.lv ir desmitais ietekmīgākais Twitter zīmols Latvijā

© www.zimolutops.lv

Twitter sociālā tīkla popularitāte Latvijā joprojām aug, un jau otro reizi mārketinga konsultāciju aģentūra DDB Consulting un Twitter izpētes pionieri Latvijā SOON publicē zīmolu ietekmes topu. Portāls nra.lv šajā topā ieņem 10. vietu.

Arī šoreiz tika analizētas trīs zīmola komunikācijas šķautnes – ietekme, apspriešana un popularitāte –, lai novērtētu, kā zīmols ir iekarojis piederošos un iemantotos medijus.

Pirmā topa rezultāti tika veidoti, balstoties uz datiem, kas ievākti garākā laika periodā (janvāris- septembris), bet jaunākie rezultāti atspoguļo topa pozīcijas tieši oktobrī. Sociālie tīkli ir salīdzinoši dinamiska vide, tādēļ topa rezultāti tiks atjaunoti katra mēneša sākumā. Svaigākie topa rezultāti jau publicēti interneta vietnē www.zimolutops.lv/zimoli-twitteri, kur ikviens Twitter lietotājs var salīdzināt arī savu ietekmi ar 50 ietekmīgākajiem zīmoliem Latvijā.

Galvenās topa izmaiņas lieliski iezīmē tēmas, kas cilvēkiem bijušas aktuālas konkrētā laika periodā. Pirmajā Twitter Ietekmīgāko zīmolu topā augstas vietas ieguva vairāki vasaras mūzikas festivāli un politiskās partijas, kuras pēc oktobra sākumā notikušajām Saeimas vēlēšanām vairs nav bijušas tik ietekmīgas.

Savukārt svaigākā topa rezultāti iezīmē vairāku interneta zīmolu dominanci – topa augšgalā ir tādi interneta portāli kā draugiem.lv, optibet.lv, superbiletes.lv, uzvelckreklu.lv, spoki.lv, karikatura.lv, apstiprinot faktu, ka, tuvojoties ziemai, cilvēki vairāk laika pavada interneta vidē, tādējādi viņu sarunās aiz vien vairāk dominē interneta zīmoli. Cilvēki arī vairāk runājuši par izklaides un atpūtas iespējām, kas ir aktuālas ziemas periodā, – teātri (Nacionālais Teātris, Dearty Deal Teatro), sporta pasākumiem (VEF Rīga) un ceļojumiem (Superbiletes.lv). Tajā pašā laikā izmaiņas notikušas arī vienmēr aktuālo mediju zīmolu vidū – īpaši jāizceļ Ir, Forbes, Delfi.lv un Nra.lv, kuri spējuši pakāpties zīmolu topā.

Svarīgākais