meteorīts

26.nov 2009
Valsts policija nolēmusi nesākt kriminālprocesu par nepamatotu Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestam (VUGD) izsaukumu uz "meteorīta" nokrišanas vietu Mazsalacā.
24.nov 2009
Uldis Cipsts, režisors un reklāmas eksperts, kurš vakar uzsāka aģitāciju par telekomunikāciju kompānijas Tele2 boikotu, šobrīd atzīst - milzīgā cilvēku interese un vairāk nekā 100 saņemtas vēstules liecina par to ka piedāvājums boikotēt Tele2 ir saviļņojis sabiedrību un ir aktuāls.
23.nov 2009
Šorīt darbu sākusi Tele2 boikota kustība, kurai izveidota arī sava interneta lapa — mele2.lv. Kustības organizators ir režisors un reklāmas eksperts Uldis Cipsts, kurš apgalvo, ka ar šo iniciatīvu nācis klajā privātā kārtā un vēlas panākt, lai sabiedrība beidzot apliecina savu nepatiku pret meļiem un ētikas normu pārkāpējiem.
16.nov 2009
Pasakiet gan vēl, ka Augstākais nemīl Latvijas valdību. Brīdī, kad tā vien šķita, ka tautas sašutuma vilnis tūdaļ, tūdaļ to noskalos, gluži kā deus ex machina parādījās vispirms eirokomisārs Almunja, tad lieliskais Mazsalacas meteorīts. Tad atklājās, ka Latvijas cosa nostra vadot divu teātru direktori, pēc tam izcēlās lielisks skandāls Bērnu slimnīcā... Tas taču nekas, ka likmes salīdzinājumā ar Parex banku, starptautiskajiem aizdevumiem un Rīgas tiltiem tāda sīknauda vien ir. Skaļa un, galvenais, emocionāla trobele ir lielisks fons, lai klusi pieņemtu budžetu. Tas, ka pirmajā janvārī tauta pamodīsies vēl nekomfortablākos apstākļos kā līdz šim, būs pēc tam. Galvenais, tagad visas domas ir aizņemtas un pat jau desmito gadu streikot draudošie skolotāji nestreikos.
14.nov 2009
Šodien 14.novembrī Tele2 nāk klajā ar jaunu tarifu plānu “Meteorīts”, jauniem produktu iepakojumiem, veikalu iekārtojumu un vērienīgu reklāmas kampaņu „Būt varonim nemaksā neko”.
13.nov 2009
Telekomunikāciju operatora Tele 2 meteorīta akcija pārtapusi jaunā tarifu plānā - "Meteorīts", ko uzņēmums klientiem sāks piedāvāt sestdien.
6.nov 2009
Telekomunikāciju kompānijas "Tele2" reklāmas triks ar "meteorītu" bija pārdroša ideja, taču tam sekojošā taisnošanās un tā arī vēl nesākusies solītā reklāmas kampaņa ideju ir izgāzusi, raksta Lielbritānijā bāzētais sabiedrisko attiecību žurnāls "PR Week".
6.nov 2009
Meteorīta akcijas veidošanā tika pieļautas vairākas kļūdas, tomēr tā uzskatāma par veiksmīgāko reklāmas akciju postpadomju valstīs, intervijā laikrakstam "Bizness&Baltija" stāsta reklāmas aģentūras "!Mooz" īpašnieks Ēriks Stendzenieks.
5.nov 2009
Šodien tikšanās laikā ar Iekšlietu ministrijas vadību Tele2 pārstāvji apņēmušies segt visus ministrijas dienestiem radušos zaudējumus, kā arī solījuši līdzīgas akcijas kā Mazsalacas "meteorīts" neatkārtot.
3.nov 2009
Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestam (VUGD) viltus izsaukums uz it kā nokritušo meteorītu Mazsalacas novadā radījis 2600 latu zaudējumus, bet Valsts policijai - 754 latu.
3.nov 2009
Šodien plkst.16 Latvijas Universitātes (LU) Sociālo zinātņu fakultātē notiks Komunikācijas studiju nodaļas rīkota publiskā diskusija "Partizānu mārketings: Tele2 meteorīta gadījums".
3.nov 2009
Mobilo tālruņu operators Tele2, kas pēc pagājušajā nedēļā izraisītā viltus meteorīta skandāla izraisīja gan negatīvu, gan pozitīvu iedzīvotāju reakciju, apgalvo, ka šīs akcijas rezultātā zaudējuši tikai divus klientus. Neoficiāli dati liecina gan par krietni lielāku aizgājēju skaitu.
30.okt 2009
Iekšlietu ministrija Tele2 pakalpojumus izmanto ļoti mazos apjomos, un ministrija vēl vērtē, vai no tiem atteikties būtu izdevīgi, intervijā portālam Citadiena.lv izteikusies iekšlietu ministre Linda Mūrniece.
30.okt 2009
Mobilo sakaru kompānija "Tele2" uzņēmusies pilnu atbildību par viltus meteorītu Mazsalacas nostūrī, soloties apmaksāt visus zaudējumus. Pat pieņemot, ka "meteorīts" bija reklāmas kampaņa, rodas aizdomas, ka SIA "Tele2" mārketinga direktors Jānis Spoģis vienkārši pēdējā brīdī glābis sava drauga, teleoperatora Anta Šteinberga ādu no lielākām nepatikšanām.
29.okt 2009
Lietuvas "Tele2" savas valsts sabiedrību necentīsies pārsteigt ar meteorītiem vai līdzīgām akcijām, ceturtdien vēsta laikraksts "Lietuvos rytas", atskatoties uz nesenajiem Mazsalacas notikumiem ar draudzīgu smaidu.
29.okt 2009
Tā kā cilvēki joprojām aktīvi turpina interesēties par meteorīta vietu, zemes īpašnieks ir nolēmis bedri neaizbērt un ļaut interesentiem piekļūt šai nu jau populārajai vietai. Ar "Tele2" atbalstu meteorīta bedre jau visdrīzākajā laikā tiks sagatavota tūristu apskatei. Šobrīd norit darbi sakarā ar ceļa sakārtošanu, savukārt lauka aparšana ir atlikta uz pavasari, informē "Tele 2" sabiedrisko attiecību vadītāja Vita Sirica.
29.okt 2009
Pēdējās pāris dienās sabiedrības „operatīvo atmiņu” teju vai pārslogojis Tele 2 organizētais meteorīts Mazsalacā. Interneta vidē lasāmi pretēji viedokļi. Vieni uzskata to par „klaju ņirgāšanos” par vienkāršo, medijiem uzticīgo cilvēku. Citi – par veiksmīgu soli jaunā izpratnē par reklāmu un mārketingu kā tādu.
29.okt 2009
Katrs Valsts Ugunsdzēsības un glābšanas dienesta darbinieks reizi gadā iziet medicīnisko pārbaudi, lai tiktu pārbaudīta tostarp šo cilvēku psihe, taču šobrīd VUGD Vidzemes reģiona vadītājs Jānis Skrastiņš, kurš personīgi piedalījās viltus meteorīta operācijā, uzskata, ka Tele2 reklāmas kampaņas rīkotājiem pēc tik ciniska joka pašiem ir jāiziet šāda pārbaude.
28.okt 2009
Zviedrijas telekomunikāciju uzņēmuma Tele2 vadības ar masu mediju starpniecību atvainojusies Latvijai par Mazsalacas "meteorīta" incidentu, atzīstot, ka šī akcija Latvijā radījusi apjukumu.
28.okt 2009
Šodien Mazsalacas novadā paredzēta domes sēde, kuras laikā cita starpā deputāti lems arī par iespējamo morālā kaitējuma kompensāciju no uzņēmuma "Tele2", kurš inscenējis meteorīta kritienu Mazsalacas novada Sēļu pagastā.