Maxima

29.apr 2021
Mazumtirgotāja SIA "Maxima Latvija" vadības komandu atstājis Jānis Vanags, informēja kompānijā.
11.apr 2021
Rūpējoties par vides ilgtspēju, “Maxima” ir uzsākusi pakāpenisku pirkuma čeku digitalizāciju, kas jau uz gada otro pusi sniegs iespēju klientiem izvēlēties – saņemt čeku digitālā vai papīra formātā. Patlaban kases čeku izsniegšana digitālā formātā noris testēšanas pirmajā fāzē, kas šobrīd pieejama “Maxima” mobilās lietotnes lietotājiem, kuriem testa čeka digitālā versija tiek automātiski nosūtīta uz “Paldies” kartes kontā norādīto e-pastu, kā arī pieejama mobilajā lietotnē.
12.mar 2021
Lai atvieglotu darbinieku ikdienu un paaugstinātu ikdienas darba efektivitāti, “Maxima Latvija”, izmantojot tehnoloģiju sniegtās priekšrocības, pirmie Latvijā pilnībā aprīkojuši veikalu tikai ar elektroniskajām cenu zīmēm. Kopumā investējot vairāk kā 100 000 eiro, “Maxima X” veikalā Āgenskalnā, Pilsoņu ielā 1-k1, uzstādītas teju 12 000 elektroniskās cenu zīmes, kas gada laikā sniegs iespēju atvieglot kolēģu ikdienu un ieekonomēt vairāk nekā 2000 darba stundu, kas līdz šim patērētas papīra cenu zīmju nomaiņai.
11.mar 2021
Kā liecina “Maxima Latvija” dati, ievērojami audzis pieprasījums Latvijā audzētiem dārzeņiem, augļiem un ogām ar samazināto 5 % PVN likmi.
8.mar 2021
Lai celtu iedzīvotāju pirktspēju, “Maxima Latvija” ilgtermiņā īstenojusi vairākas aktivitātes, lai padarītu pārtikas produktus pieejamākus, vienlaikus mazinot vispārējo inflācijas apjomu, kas vainagojies panākumos – uzņēmums gada pirmo mēnesi iesācis pat ar deflāciju.
3.mar 2021
Visā pasaulē arvien aktuālāka kļūst aprites ekonomika jeb produktu dzīves cikla paildzināšana, lai rūpētos gan par resursiem, gan vidi mums apkārt. “Maxima” ilgtermiņa attīstības un darbības pamatā ir rūpes par apkārtējo vidi, tādēļ īsteno aktivitātes ar mērķi samazināt uzņēmuma darbības ietekmi.
1.mar 2021
Lai iepirkšanās process būtu pēc iespējas ātrāks un kontakts ar apkārtējiem mazāks, kopumā “Skenē pats!” risinājuma izveidē investēti 170 tūkstoši eiro.
26.feb 2021
Radītas divas pavisam jaunas piena produktu apakškategorijas – gaisīgi “Valmieras” jogurta kokteiļi “Shake Me Up” un sabalansēti “Valmieras” bifido jogurti ar biezpienu un dažādām piedevām. Veikalu tīklos Rimi un Maxima pārdošana sāksies martā.
24.feb 2021
Latvija spēj sevi nodrošināt ar pašaudzētu putnu gaļu, olām, kartupeļiem, pašceptu maizi, pienu un citiem produktiem. Veikalos līdzās pašmāju produktiem ir atrodami arī ievestie labumi. Neatkarīgā pēta, cik daudz vietējās pārtikas atrodams abos lielākajos pārtikas lielveikalos – “Maxima” un “Rimi” – un vai vietējā pārtika būs atrodama arī “Lidl”, uz kura atvēršanu jāgaida līdz brīdim, kamēr Latvijā neuzlabosies epidemioloģiskā situācija.
23.feb 2021
Rēķinu apmaksa vairumā "Maxima" veikalu iespējama no plkst.8 līdz 10 rītā, kā arī no plkst.20 līdz 22 vakarā.
17.feb 2021
Iedzīvotāji turpina aktīvi izmantot tehnoloģijas un piedāvātās iepirkšanās iespējas tiešsaistē. Platformā Barbora.lv pircēju skaits iepriekšējā nedēļā audzis pat 6 reizes, salīdzinājumā ar identisku nedēļu pērnajā gadā.
12.feb 2021
Lielāks pieprasījums šajā nedēļā bijis pēc apģērba un zeķēm, apakšveļas, bērnu un zīdaiņu precēm, rotaļlietām, baterijām, mājas uzkopšanas līdzekļiem, dziju un nedaudz arī vairāk pēc elektroprecēm.
10.feb 2021
"Maxima", vadoties pēc SPKC ieteikumiem un Valsts kancelejas materiāliem, ir sagatavojusi drošas iepirkšanās ceļvedi, lai iepirkšanās process būtu drošs, ērts un viegli izprotams ikvienam.
photo_camera
8.feb 2021
Mazumtirgotājs SIA "Maxima Latvija" līdz ar jaunā tirdzniecības modeļa ieviešanu, kas tirdzniecības vietās nosaka stingrākus epidemioloģiskos drošības noteikumus, pirmdien īslaicīgi slēdz veikalus, lūdzot klientus uzgaidīt ārpus telpām, atzina "Maxima Latvija" komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule.
5.feb 2021
Šis ir īpaši lolots projekts, jo sniedz būtisku ieguldījumu bērnu prasmju attīstīšanā, sākot jau no sēklu iesēšanas un beidzot ar izaudzētās produkcijas nokļūšanu veikala plauktā.
29.jan 2021
Iedzīvotājiem pēc Facebook apmeklējuma, interneta pārlūkprogrammas un Windows operētājsistēmas ziņojumu panelī parādās aicinājums saņemt it kā “Maxima” vārdā laimētu balvu. Šī ir krāpnieciska aktivitāte ar mērķi iegūt lietotāju naudu par dāvanas saņemšanu.
29.jan 2021
“Maxima Latvija” informē, ka ir fiksēti gadījumi, kuros iedzīvotājiem pēc Facebook apmeklējuma, interneta pārlūkprogrammas un Windows operētājsistēmas ziņojumu panelī parādās aicinājums saņemt it kā “Maxima” vārdā laimētu balvu. Uzklikšķinot uz saites, lietotājs tiek aizvests uz jaunu lapu. Šī ir krāpnieciska aktivitāte ar mērķi iegūt lietotāju naudu par dāvanas saņemšanu. “Maxima Latvija” nav saistīta ar šo viltus loteriju un aicina nekādā gadījumā neapstiprināt balvas saņemšanu.
28.jan 2021
"Zemas cenas augstas kvalitātes precēm ir mūsu DNS un ik gadu veicam ievērojamas investīcijas, lai varētu to paveikt - gan paaugstinot mūsu darbības efektivitāti, gan arī novirzot tam finansiālus līdzekļus", norāda Maxima.
25.jan 2021
2020. gadā e-veikalos biežāk sākuši iepirkties 9% iedzīvotāju, bet nepilni 5% tos izvēlējušies lielākajai daļai savu pirkumu ‒ tas ir teju divreiz vairāk nekā 2019. gadā.
13.jan 2021
Aizvadītajā gadu mijā, pastiprinoties drošības pasākumiem, "Maxima" veikalos visā Latvijā vērojams nozīmīgs klientu skaita kritums. Decembrī klientu intensitāte veikalos samazinājusies vidēji par 21%, turklāt lielajos tirdzniecības centros esošajos "Maxima" veikalos samazinājums mērojams līdz pat 72% apmērā. Tāpat 2021.gada pirmajās nedēļās vērojams, ka iedzīvotāji turpina iepirkties atbildīgi un apmeklē veikalu retāk, klientu intensitātei mazinoties vēl vairāk - par 24%, salīdzinot ar identisku periodu pērn.