Maxima

9.jan 2022
Mazumtirgotājs SIA "Maxima Latvija" astoņus veikalus pielāgojis tā, lai tos varētu apmeklēt arī iedzīvotāji bez Covid-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāta, atzina "Maxima Latvija" komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule.
24.nov 2021
Kopš 15.novembra, kad klientus bez Covid-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāta drīkst apkalpot tikai nelielos pirmās nepieciešamības preču veikalos, pircēju plūsma mazāka formāta "Maxima" veikalos ir palielinājusies, turpretim uz lielāka formāta veikaliem tā ir mazinājusies, apliecināja mazumtirgotāja SIA "Maxima Latvija" komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule.
11.nov 2021
No pirmdienas, 15. novembra, arī daļai pārtikas veikalu nāksies strādāt zaļajā režīmā, tas ir, ielaist veikala telpās tikai tos pircējus, kuri var uzrādīt Covid-19 sertifikātu. To paredz valdības pieņemtais regulējums par dzīvi Latvijā pēc "lokdauna" beigām.
3.nov 2021
“Maxima” rosina pieturēties pie risinājuma, kas bija spēkā pirms mājsēdes - visi pārtikas veikali un aptiekas ir pieejami ikvienam katru dienu
photo_camera
3.nov 2021
Pēdējā laikā ir fiksēti vairāki gadījumi, kuros iedzīvotājiem sociālajā vietnē "Facebook" un dažādu interneta portālu apmeklējuma laikā parādās krāpnieku aicinājums piedalīties mazumtirgotāja SIA "Maxima Latvija" balvas izlozē un aptaujā, kā arī dalīties ar viltus ziņu savā draugu lokā.
10.okt 2021
Stājoties spēkā ārkārtējai situācijai un stingrākiem valdības ierobežojumiem Covid-19 vīrusa izplatības mazināšanai no 11.oktobra visiem Latvijas iedzīvotājiem - gan vakcinētiem, gan nevakcinētiem, arī turpmāk būs iespējams apmeklēt visus "Maxima" veikalus neatkarīgi no to formāta vai atrašanās vietas, informēja mazumtirgotāja "Maxima Latvija" komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule.
27.sep 2021
"Maxima Latvija" trešo gadu pēc kārtas atzīta pa Nr. 1 mīlētāko zīmolu mazumtirdzniecībā, kā arī atzīta par izdevīgāko zīmolu Latvijā. Tāpat uzņēmums iekļuvis kopējā "Mīlētāko zīmolu topa" trijniekā Latvijā. Baltijas zīmolu apbalvošanas ceremonijā "Maxima" saņēmusi arī augsto otro vietu Baltijas zīmolu vidū.
21.sep 2021
No pagājušās nedēļas Lietuvā ieviestie ierobežojumi, kas liedz brīvu pieeju pirmās nepieciešamības precēm un pakalpojumiem iedzīvotājiem bez sertifikātiem, to skaitā pieļaujot iepirkšanos tikai pavisam nelielos primārās nepieciešamības preču veikalos ar ieeju no āra un tirdzniecības platību līdz 1500 kvadrātmetriem, radījuši neapmierinātību, preču iztrūkumu un konfliktus ar policijas iesaisti.
25.aug 2021
Stiprinot sadarbību ar vadošajiem Latvijas pārtikas ražotājiem, “Maxima Latvija” plāno iepirkt papildu pašmāju zīmolu produktus vēl 30 miljonu eiro vērtībā, nodrošinot tiem ilgtermiņā labāko cenu tirgū. Papildu preču iepirkumi plānoti no Latvijas vadošajiem ražotājiem, piemēram, “Laima”, “ Spilva”, “Lāči”, “Putnu fabrika Ķekava”, “Nākotne”, “Latvijas piens”, “Abavas dārzi” un daudziem citiem pašmāju ražotājiem.
19.aug 2021
Teju 70% Latvijas iedzīvotāju, iegādājoties pārtiku, klausa sirdsbalsij un izvēlas gadu gaitā iemīļotus un sirdij tuvus produktus liecina "Maxima Latvija" veiktā aptauja. Salīdzinoši mazāk svarīga sirsnīga piesaiste ir apģērba izvēlē (21%) un mājsaimniecības preču izvēlē (10%).
21.jūl 2021
“Maxima Latvija” informē, ka ir fiksēti vairāki gadījumi, kuros iedzīvotājiem Facebook apmeklējuma laikā parādās aicinājums piedalīties loterijā un pēc Facebook apmeklējuma interneta pārlūkprogrammas un Windows operētājsistēmas ziņojumu panelī parādās aicinājums saņemt it kā “Maxima” vārdā laimētu balvu.
22.jun 2021
Pārtikas mazumtirgotājiem, Latvijā jau vairākas dienas gaisa temperatūrai turoties ap plus 30 grādiem, jādomā ne tikai par produktu atbilstošu uzglabāšanu, bet arī par darbinieku labsajūtu, izriet no aptaujāto mazumtirgotāju paustā.
21.jun 2021
Vasaras saulgrieži ir laiks, kad svētku galdā tiek celti tradicionālie Līgo svētku gardumi - dažādi sieri un alus. Līdztekus jau gadu laikā iemīļotiem produktiem, jaunākie "Maxima" dati rāda pieaugošu tendenci jaunu garšu izzināšanā - arvien populārāks kļūst craft alus, alus ar dažādām garšām, kā arī bezalkoholiskais alus, savukārt sieru vidū ir vērojama lielāka interese pēc dažādām pasaules sieru garšām - ricotta, mascarpone, feta, mozzarella, pūdētā un baltā pelējuma u.c. siera garšas.
21.mai 2021
Lai gan darba kolektīvi var pieteikt kolektīvo vakcināciju, lielie tirdzniecības tīkli neizmanto šo iespēju. Tā vietā darbinieki tiek mudināti vakcinēties individuāli. Atsevišķi lieltirgotāji ļauj saviem darbiniekiem doties pēc potes darba laikā, bet pilnu apmaksātu brīvdienu potes saņemšanas dienā kasieriem, pārdevējiem un citiem darbiniekiem gan nepiešķir.
29.apr 2021
Mazumtirgotāja SIA "Maxima Latvija" vadības komandu atstājis Jānis Vanags, informēja kompānijā.
11.apr 2021
Rūpējoties par vides ilgtspēju, “Maxima” ir uzsākusi pakāpenisku pirkuma čeku digitalizāciju, kas jau uz gada otro pusi sniegs iespēju klientiem izvēlēties – saņemt čeku digitālā vai papīra formātā. Patlaban kases čeku izsniegšana digitālā formātā noris testēšanas pirmajā fāzē, kas šobrīd pieejama “Maxima” mobilās lietotnes lietotājiem, kuriem testa čeka digitālā versija tiek automātiski nosūtīta uz “Paldies” kartes kontā norādīto e-pastu, kā arī pieejama mobilajā lietotnē.
12.mar 2021
Lai atvieglotu darbinieku ikdienu un paaugstinātu ikdienas darba efektivitāti, “Maxima Latvija”, izmantojot tehnoloģiju sniegtās priekšrocības, pirmie Latvijā pilnībā aprīkojuši veikalu tikai ar elektroniskajām cenu zīmēm. Kopumā investējot vairāk kā 100 000 eiro, “Maxima X” veikalā Āgenskalnā, Pilsoņu ielā 1-k1, uzstādītas teju 12 000 elektroniskās cenu zīmes, kas gada laikā sniegs iespēju atvieglot kolēģu ikdienu un ieekonomēt vairāk nekā 2000 darba stundu, kas līdz šim patērētas papīra cenu zīmju nomaiņai.
11.mar 2021
Kā liecina “Maxima Latvija” dati, ievērojami audzis pieprasījums Latvijā audzētiem dārzeņiem, augļiem un ogām ar samazināto 5 % PVN likmi.
8.mar 2021
Lai celtu iedzīvotāju pirktspēju, “Maxima Latvija” ilgtermiņā īstenojusi vairākas aktivitātes, lai padarītu pārtikas produktus pieejamākus, vienlaikus mazinot vispārējo inflācijas apjomu, kas vainagojies panākumos – uzņēmums gada pirmo mēnesi iesācis pat ar deflāciju.
3.mar 2021
Visā pasaulē arvien aktuālāka kļūst aprites ekonomika jeb produktu dzīves cikla paildzināšana, lai rūpētos gan par resursiem, gan vidi mums apkārt. “Maxima” ilgtermiņa attīstības un darbības pamatā ir rūpes par apkārtējo vidi, tādēļ īsteno aktivitātes ar mērķi samazināt uzņēmuma darbības ietekmi.