"Maxima" samazina cenu vēl 400 produktiem: jau vairāk nekā 1000 produkti “Maxima” veikalos pieejami par ievērojami zemāku cenu

© Romāns Kokšarovs/F64

Sekojot līdzi pircēju paradumiem un vēlmei iepirkties pēc iespējas izdevīgāk ne tikai konkrētu akciju ietvaros, bet arī ilgtermiņā, “Maxima Latvija” turpina cenu samazināšanas iniciatīvu, ilgtermiņā samazinot cenu papildus vairāk nekā 400 Latvijā pieprasītiem un iemīļotiem zīmolu produktiem. Iniciatīvas “Cenu līderis” ietvaros par ilgtermiņā samazinātu cenu pieejami kopumā jau vairāk nekā 1000 produkti.

“Kā mazumtirdzniecības līderis mēs nepārtraukti sekojam līdzi ne tikai pircēju paradumiem, bet arī tam, ko cilvēki mūsu veikalos novērtē visvairāk. Šobrīd, kad ekonomiskā situācija vēl joprojām ir neparedzama, cena ir faktors, kas aizvien vairāk ietekmē pircēju izvēles. Mums ir būtiski sniegt iedzīvotājiem iespēju iegādāties iecienītos produktus, nezaudējot preču kvalitāti un nepārmaksājot. “Maxima” iniciatīvas mērķis ir mūsu klientiem visā Latvijā nodrošināt ilgtermiņā izdevīgāko piedāvājumu zīmolu produktiem, lai ikvienai ģimenei ir iespēja turpināt iegādāties sev iemīļotus un zināmus produktus par izdevīgām cenām. “Maxima” iniciatīvu “Cenu līderis” uzsāka jau šī gada pavasarī un, novērojot klientu atsaucību un pieprasījumu, esam nolēmuši to turpināt, piedāvājot vēl papildus vairāk nekā 400 iemīļotu zīmolu produktus, kas kopumā jau ir vairāk nekā 1000 iecienīti un savā kategorijā vadoši zīmolu produkti par samazinātu cenu,” stāsta Edvīns Lakstīgala, “Maxima Latvija” kategoriju vadības un iepirkumu direktors.

Iniciatīvas “Cenu līderis” zīmolu produktu sortimentā ar būtiski samazinātu cenu ir kopumā vairāk nekā 1000 augstas kvalitātes iedzīvotāju iecienītu zīmolu produkti visās produktu kategorijās, to skaitā pārtikas produkti, higiēnas preces, saimniecības preces un virkne citu ikdienā svarīgāko produktu. Pārtikas produktu kategorijā produktu ar samazinātu cenu klāstā ir produkti teju visās kategorijās: piena produkti un olas, augļi un dārzeņi, gaļas un zivju produkti, maize un konditoreja, bakaleja, dzērieni un virkne citu produktu. Iniciatīvas produktus par izdevīgu cenu var iegādāties ar PALDIES karti.

Zīmolu produktu sortimentā ar būtiski samazinātu cenu ir tādi Latvijas iedzīvotāju iecienīti vietējie zīmoli kā “Laima”, “Nutego”, “Staburadze”, “Spilva”, “Lāči” maize, “Pūre”, “Forevers”, “Rīgas miesnieks”, “Latvijas maiznieks” produkcija, “Rūdolfs”, kosmētikas zīmola “Dzintars” produkcija un vēl citi. Iniciatīvas ietvaros produktu sortimentā ir ietverti arī virkne iecienītu starptautisko pārtikas preču zīmolu, piemēram, “Alpro”, “Santa Maria”, “Kinder”, “Nescafe”, kā arī saimniecības preču zīmoli kā, piemēram, “Pampers”, “Colgate” un citi.

Iniciatīva “Cenu līderis ar PALDIES” ir pieejama visā “Maxima” veikalu tīklā Latvijā un tā sortimenta vidū ir atpazīstama ar īpašu norādi. Plašāku informāciju par produktiem, to pieejamību dažādu veikalu formātos, kā arī cenām var atrast https://www.maxima.lv/cenulideri.

Ekonomika

Saeima kopā ar nākamā gada valsts budžeta projektu 1.lasījumā ir pieņēmusi arī Solidaritātes iemaksas likumprojektu, kas noteiks pienākumu kredītiestādēm turpmākos trīs gadus veikt solidaritātes maksājumus. Galīgajā lasījumā budžetu un ar to saistītos likumus Saeima sāks skatīt 4.decembrī. Gan pret šo jauno likumu, gan pret izmaiņām iemaksās 2.pensiju līmenī jau ir iebildušas Latvijas bankas. Tikko ar savu atzinumu nāca klajā arī Eiropas Centrālā banka, norādot, ka Solidaritātes iemaksas likumprojekts nelabvēlīgi ietekmēs nosacījumus, kādos darbojas kredītiestādes, līdz ar to tā vispārējā ietekme uz kreditēšanas pieaugumu un tādējādi netieši uz valsts budžetu ir neskaidra. Finanšu nozares asociācijas (FNA) valdes priekšsēdētājs Uldis Cērps, kurš šajā amatā stājās oktobra sākumā, intervijā aģentūrai LETA saka, ka nozare turpinās dialogu un skaidros riskus, kurus saskata. Tostarp nav redzams, kā šis nodoklis var veicināt kreditēšanu.