Maxima

12.feb 2021
Lielāks pieprasījums šajā nedēļā bijis pēc apģērba un zeķēm, apakšveļas, bērnu un zīdaiņu precēm, rotaļlietām, baterijām, mājas uzkopšanas līdzekļiem, dziju un nedaudz arī vairāk pēc elektroprecēm.
10.feb 2021
"Maxima", vadoties pēc SPKC ieteikumiem un Valsts kancelejas materiāliem, ir sagatavojusi drošas iepirkšanās ceļvedi, lai iepirkšanās process būtu drošs, ērts un viegli izprotams ikvienam.
photo_camera
8.feb 2021
Mazumtirgotājs SIA "Maxima Latvija" līdz ar jaunā tirdzniecības modeļa ieviešanu, kas tirdzniecības vietās nosaka stingrākus epidemioloģiskos drošības noteikumus, pirmdien īslaicīgi slēdz veikalus, lūdzot klientus uzgaidīt ārpus telpām, atzina "Maxima Latvija" komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule.
5.feb 2021
Šis ir īpaši lolots projekts, jo sniedz būtisku ieguldījumu bērnu prasmju attīstīšanā, sākot jau no sēklu iesēšanas un beidzot ar izaudzētās produkcijas nokļūšanu veikala plauktā.
29.jan 2021
Iedzīvotājiem pēc Facebook apmeklējuma, interneta pārlūkprogrammas un Windows operētājsistēmas ziņojumu panelī parādās aicinājums saņemt it kā “Maxima” vārdā laimētu balvu. Šī ir krāpnieciska aktivitāte ar mērķi iegūt lietotāju naudu par dāvanas saņemšanu.
29.jan 2021
“Maxima Latvija” informē, ka ir fiksēti gadījumi, kuros iedzīvotājiem pēc Facebook apmeklējuma, interneta pārlūkprogrammas un Windows operētājsistēmas ziņojumu panelī parādās aicinājums saņemt it kā “Maxima” vārdā laimētu balvu. Uzklikšķinot uz saites, lietotājs tiek aizvests uz jaunu lapu. Šī ir krāpnieciska aktivitāte ar mērķi iegūt lietotāju naudu par dāvanas saņemšanu. “Maxima Latvija” nav saistīta ar šo viltus loteriju un aicina nekādā gadījumā neapstiprināt balvas saņemšanu.
28.jan 2021
"Zemas cenas augstas kvalitātes precēm ir mūsu DNS un ik gadu veicam ievērojamas investīcijas, lai varētu to paveikt - gan paaugstinot mūsu darbības efektivitāti, gan arī novirzot tam finansiālus līdzekļus", norāda Maxima.
25.jan 2021
2020. gadā e-veikalos biežāk sākuši iepirkties 9% iedzīvotāju, bet nepilni 5% tos izvēlējušies lielākajai daļai savu pirkumu ‒ tas ir teju divreiz vairāk nekā 2019. gadā.
13.jan 2021
Aizvadītajā gadu mijā, pastiprinoties drošības pasākumiem, "Maxima" veikalos visā Latvijā vērojams nozīmīgs klientu skaita kritums. Decembrī klientu intensitāte veikalos samazinājusies vidēji par 21%, turklāt lielajos tirdzniecības centros esošajos "Maxima" veikalos samazinājums mērojams līdz pat 72% apmērā. Tāpat 2021.gada pirmajās nedēļās vērojams, ka iedzīvotāji turpina iepirkties atbildīgi un apmeklē veikalu retāk, klientu intensitātei mazinoties vēl vairāk - par 24%, salīdzinot ar identisku periodu pērn.
13.jan 2021
Jau novembrī cilvēki uz veikalu nāca retāk, kā arī vairāk izmantoja tieši attālinātas tirdzniecības iespējas www.barbora.lv. Pircēju skaits šajā platformā audzis pat 3 reizes.
10.jan 2021
Līdz ar Covid-19 krīzes ieviestajām izmaiņām 2020.gadā, mazumtirdzniecības nozare ir saskārusies ar virkni izaicinājumu, kas veicinājusi digitalizācijas uzrāvienu, pauda SIA "Maxima Latvija" pārstāvji.
10.jan 2021
Patlaban "Maxima" veikalos uzstādītas 519 pašapkalpošanās kases un 2020.gada decembrī uzstādīts rekords bezkontakta norēķinos - dienā vairāk nekā 100 000 cilvēku "Maxima" veikalos maksājumus veica tieši ar bezkontakta tehnoloģijām.
7.jan 2021
Covid-19 pandēmija ne tikai būtiski ierobežojusi tirdzniecību un mainījusi iepirkšanās paradumus, bet arī koriģējusi veikalu attīstības plānus, lielāku uzsvaru liekot uz e-komerciju. Neskatoties uz to, arī šogad tiek plānots Latvijā atvērt jaunus veikalus.
6.jan 2021
Kopš 2018. gada divi lielākie mazumtirgotāji Latvijā SIA “RIMI Latvia” (RIMI) un SIA “Maxima Latvija” (MAXIMA) ir attīstījuši darbību ērtības veikalu sektorā, pastiprinot ietekmi ikdienas patēriņa preču mazumtirdzniecības tirgū.
15.dec 2020
Ņemot vērā svētku dienu grafiku un valdības liegumu iegādāties virkni preču svētku dienās un brīvdienās, "Maxima" pagarina atsevišķu veikalu darba laiku līdz pat plkst. 24.00, tādējādi kliedējot pircēju blīvumu veikalos un rūpējoties par klientu drošību.
1.dec 2020
"Scan&go" jeb "Skenē pats", kas sniedz iespēju preci skenēt "Maxima" mobilajā lietotnē, produktus liekot savā vai veikalā iegādātā maisiņā, un gala rezultātā par precēm ērti norēķinoties īpašā apmaksas zonā, produktus neizņemot no maisiņa.
20.nov 2020
Ņemot vērā aizdomas par cilvēku tirdzniecību konditorejas uzņēmumā "Adugs", tirgotāji pārtrauks sadarbību ar šo konditorejas uzņēmumu paziņoja kompāniju pārstāvji.
15.nov 2020
Rīta agrumā izcepta maize, tikko noplūkts ābols, dobē salasītas zemenes, Latvijā izaudzēti kartupeļi un vietējo gotiņu piens – tie ir produkti, ar ko labprāt mielotos daudzi Latvijas iedzīvotāji. Un 64% aptaujāto atzīst, ka viņiem ir svarīgi, lai iegādātā pārtika būtu ražota Latvijā. Taču tikai 26% cenšas pēc iespējas biežāk iegādāties pašmāju ražojumus. Galvenais, kas tos attur, ir salīdzinoši augstās vietējo pārtikas produktu cenas.
9.nov 2020
Jau ziņots, ka "Maxima Latvija" pastāvīgi seko līdzi visu darbinieku veselības stāvoklim, un ir ieviesusi virkni drošības pasākumu, lai novērstu koronavīrusa izplatību.
2.nov 2020
Biedrība "Latvijas Sarkanais Krusts" kampaņas "Mīluļu dienas" ietvaros ar "Maxima" klientu un SIA "Mars Latvia" atbalstu saņēma vairāk nekā 5 tonnas jeb 12 000 suņu un kaķu maltīšu maznodrošināto iedzīvotāju mājdzīvniekiem.