Maxima

29.jun 2020
“Maxima Latvija” informē, ka mobilo aplikāciju veikalos ir parādījusies ļaunprātīga uzņēmuma jaunās aplikācijas kopija ar identisku vizuālo noformējumu, kas nav saistīta ar “Maxima Latvija” un, iespējams, vāc lietotāju datus.
27.jun 2020
Kaut gan partijas “Attīstībai/Par!” biedre Aija Ingrīda Abene “Rūjienas saldējuma” ražotajā “Blacky” jeb “Melnīša” saldējuma nosaukumā saskatīja rasisma pazīmes, neviena no lielajām pārtikas lielveikalu ķēdēm no šī saldējuma tirgošanas atteikusies nav. Saceltā ažiotāža pat palielinājusi veikala apmeklētāju interesi un vēlmi to pagaršot. Vēsturē ir bijis ne viens vien gadījums, kad produkta vai zīmola nosaukums svešā valodā rada pārpratumus. Atšķirībā no “Melnīša” lielākoties tas kompānijām radījis zaudējumus.
20.jun 2020
Kāds pircējs piedzīvojis vilšanos par lielveikalā nopirkto vēja kūku jeb "Vecrīgu" pildījumu un savu sašutumu publicējis sociālajā vietnē Facebook profilā "Slepenais pircējs".
10.jun 2020
No šīs nedēļas "Maxima" klientiem ir pieejama mobilā aplikācija, kas sniedz iespēju veikalos par pirkumiem norēķināties ne tikai ar maksājuma kartēm un skaidru naudu, bet arī ar telefonu, kas ir pirmā šada aplikācija pārtikas mazumtirdzniecībā Latvijā. Jaunā aplikācija padarīs iepirkšanos vēl ērtāku un ātrāku, funkcionāli to padarot par ikdienas sabiedroto veicot pārtikas un sadzīves preču pirkumus. Aplikācijai iespējams piesaistīt savu lojalitātes karti "Paldies", kas atbrīvos vietu makā un tā ik reiz būs līdzi klienta telefonā, nodrošinot iespēju vienuviet uzzināt par visiem īpašajiem lojalitātes programmas "Paldies" piedāvājumiem, kas būs automātiski pieejami aplikācijas lietotājiem.
10.jun 2020
Krīze ieviesusi neizbēgamas izmaiņas iedzīvotāju ikdienā un daudzās darbības nozarēs, tostarp mazumtirdzniecībā, liekot uzņēmumiem pārskatīt savus plānus un ieceres. “Maxima Latvija” valdes loceklis un uzņēmuma vadītājs Viktors Troicins intervijā Neatkarīgajai atklāj, kā uzņēmums pārdzīvo krīzi, pircēju ažiotāžu un kā strādās nākotnē.
26.mai 2020
Ikkatrs no mums dodas uz savu iecienīto veikalu, retāk vai biežāk, tas atkarīgs no katra individuāli, jo īpaši Covid-19 laikā. Klienti pārsvarā redz tirdzniecības zāli, kasu zonu un atsevišķos veikalos iespēja nedaudz ielūkoties arī konditoru rosībā, cepot svaigas maizītes turpat uz vietas. Katrā veikalā ir durvis, kur rakstīts "Ieeja tikai personālam" un, lai apmierinātu klientu ziņkāri, kas tur notiek, "Maxima" sniedz iespēju ielūkoties veikala ikdienā, lai parūpētos pa pilniem veikalu plauktiem un nodrošinātu patīkamu iepirkšanās pieredzi.
12.mai 2020
Valstī izsludinātā ārkārtējā stāvokļa un Covid-19 krīzes dēļ šobrīd kavējas vairāku veikalu atvēršana, bet daži šogad iecerētie vispār netiks atvērti.
8.mai 2020
Gandrīz pusei jeb 48 procentiem pircēju ir samazinājušies ienākumi salīdzinājumā ar laiku pirms Covid-19 ieviestās ārkārtējās situācijas dēļ, 63 procenti rūpīgāk plāno pirkumus, lai samazinātu izmaksas. Mazumtirdzniecības uzņēmuma „Maxima Latvija” vadītājs Viktors Troicins uzskata, ka Latvijas atveseļošanai pēc krīzes palīdzētu pievienotās vērtības nodokļa (PVN) likmes samazināšana arī maizei, pienam un gaļai, līdzīgi kā tas šobrīd ir augļiem un dārzeņiem. Tas sildītu ekonomiku un Latvijas ģimeņu rīcībā atstātu mazliet vairāk naudas, ko iedzīvotāji varētu izmantot citu preču un pakalpojumu iegādei.
8.mai 2020
Ārkārtējā situācijā iedzīvotāji pārtiku iegādājušies ilgākam laika periodam, kas veicinājis viena "čeka" vidējās vērtības pieaugumu par 30%, norāda "Maxima Latvija" valdes priekšsēdētājs Viktors Troicins.
7.mai 2020
Lai pēc ārkārtējās situācijas sildītu ekonomiku un Latvijas ģimeņu rīcībā atstātu mazliet vairāk naudas, būtu jāsamazina pievienotās vērtības nodokļa (PVN) likme arī piena un gaļas produktiem, līdzīgi kā tas ir attiecībā uz augļiem un dārzeņiem, norāda "Maxima Latvija" valdes priekšsēdētājs Viktors Troicins.
14.apr 2020
Lai veicinātu sociālās distances ievērošanu, “Maxima Latvija” palielina veikalu skaitu, kuri periodiski dienas laikā ver durvis klientu plūsmas kontrolēšanai. Turpmāk 15 veikalu durvis īslaicīgi vairākas reizes dienā tiks aizvērtas, tādējādi mazinot pulcēšanos veikala telpās.
7.apr 2020
Mazumtirgotājs "Maxima Latvija", lai Covid-19 pandēmijas laikā mazinātu cilvēku pieplūdumu tirdzniecības vietās, vairākas reizes dienā uz neilgu laiku slēgs atsevišķus veikalus, informēja "Maxima Latvija" komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule.
2.apr 2020
“Maxima Latvija” informē, ka pēdējo dienu laikā ir fiksēti gadījumi, kuros iedzīvotāji saņem it kā “Maxima” vārdā izsūtītas īsziņas par laimētu balvu. Šī ir krāpnieciska aktivitāte ar mērķi iegūt lietotāju datus un aicināt pierakstīties maksas pakalpojumiem. “Maxima Latvija” nekādā veidā ar aptauju nav saistīta un aicina ziņojumus ignorēt.
18.mar 2020
Rūpējoties par darbinieku veselību, sākot ar 17.martu, “Maxima” veikalos visā Latvijā pakāpeniski un pēc iespējas operatīvi uzstāda organiskā stikla barjeras kasēs vīrusa izplatības ierobežošanai un darbinieku papildu aizsardzībai.
17.mar 2020
Mazumtirgotāji "Rimi Latvia" un "Maxima Latvija" ieviesuši vairākus risinājumus jauna koronavīrusa Covid-19 ierobežošanai, informēja mazumtirgotāju pārstāvji.
1.mar 2020
Transports, izdevumi pārtikai un mājsaimniecības precēm, komunālie un īres maksājumi – tās ir dažas izmaksu kategorijas, kuras pilsētniekiem sagādā lielākās rūpes un tēriņus. Kā lai atļaujas ceļojumus, izklaidi un veidot iekrājumus? Arī dzīvojot pilsētā, ir iespējams tērēt pārdomāti, lai nauda paliktu savu sapņu un mērķu īstenošanai.
10.feb 2020
Pirmdien, saņemot paātrinātā kārtā veiktas salmonelozes laboratorijas ekspertīzes rezultātus, secināts, ka mazumtirgotājs "Maxima Latvija" un Lietuvas veikalu tīkla "Maxima" gaļas produkti kā no Lietuvas, tā Latvijas atbilst augstākās kvalitātes standartiem un tajos nav konstatēta salmoneloze, apstiprināja "Maxima Latvija" komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule.
8.feb 2020
Saņemot informāciju no Lietuvas veikalu tīkla "Maxima" saistībā ar aizdomām par viena piegādātāja produkcijas kvalitāti, mazumtirgotājs "Maxima Latvija" no tirdzniecības izņēmis atsevišķu gaļas produkciju, informēja uzņēmuma komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule.
31.jan 2020
Līdz ar jaunu cenu samazināšanas vilni visos lielā formāta veikalos (“Maxima XXX”), kas no šodienas paredz nodrošināt zemāko tirgus cenu virknei pieprasītu, augstas kvalitātes produktu, īstermiņā var būt ierobežota atsevišķu produktu pieejamība lielākā formāta veikalos.
29.jan 2020
“Maxima Latvija” veiktajā aptaujā par produktiem, kurus iedzīvotāji vēlētos par samazinātām cenām, vidēji 80% respondentu norādīja, ka vēlas samazinātas cenas piena produktiem, svaigai gaļai, kā arī augļiem un dārzeņiem. Papildus šiem produktiem iedzīvotāji samazinātas cenas vēlas arī zivīm un jūras veltēm, kā arī mājsaimniecības precēm.