Ārsts un profesors Anatolijs Danilāns, viesojoties LTV raidījumā "4. studija", runājot par cilvēka veselību, pastāstījis, ka kafija ar veselīgākā par zāļu tējām.
Kafijas namiņu "Kurts coffee", kurā var nobaudīt Latvijā ražotu "Kalves" kafiju, dibinājuši Ketija un Ēriks Karlsoni, lai no tā iegūtos līdzekļus varētu novirzīt sava dēla ar īpašām vajadzībām rehabilitācijai. Tagad bizness paplašināts, izveidojot skaistumkopšanas salonu, kuram aktīvi tiek meklēti darbinieki ar sociālā tīkla Facebook starpniecību.
Pārtikas cenu inflācija Latvijā šogad saglabājas stabili zemā līmenī. Pēc nozares apskata “Maxima mazumtirdzniecības kompass” aprēķiniem šī gada pirmajā pusgadā ievērojamākais cenu samazinājums novērots kafijai un cukuram. Pret iepriekšējā gada atbilstošo periodu kafijai cenas samazinājās vidēji par 8%, savukārt cukura cenām reģistrēta 32.9% deflācija.
Kafija lieliski uzmundrina, palīdz atvairīt miegainību, un lielai daļai cilvēku tā garšo, tomēr pārmērīgs kafijas patēriņš var izraisīt arī negatīvas sekas, norāda Women’sHealth.
Dienvidkorejas skolu skolēniem un skolotājiem būs jāmeklē jauns veids, kā visu dienu palikt možiem, jo valdība piektdien paziņojusi par nodomu pilnībā aizliegt kafijas pārdošanu skolās.
Pasaules lielākais bezalkoholisko dzērienu ražotājs "Coca-Cola Co." piektdien paziņoja, ka tas panācis vienošanos, lai iegādātos Lielbritānijas kafejnīcu tīklu "Costa Coffee".
Uzņēmums SIA “Circle K Latvia” uzsācis iniciatīvu, kas atbalsta beziepakojuma tirdzniecību dzērienu segmentā. Ar mērķi ilgtermiņā veicināt sabiedrības paradumu maiņu uzņēmums klientiem piedāvā iespēju kafiju, tēju un citus uz vietas pagatavojamos karstos dzērienus iegādāties savās termokrūzēs. Atbalstot pārdomātu dabas resursu izmantošanu, turpmāk vairākkārt lietojamajās krūzēs pirktos dzērienus Circle K pārdos par zemāku cenu.
Krišjāņa Barona ielā 78A esošais kafijas namiņš “Kurts coffee” ir skaistumkopšanas speciālistes Ketijas Karlsones un interjera dizainera Ērika Karlsona projekts, kas pašu sešgadīgajam dēliņam Kurtam, bērnam ar īpašām vajadzībām, raksta “Dienas Bizness” žurnāliste Laura Mazbērziņa.
Valsts policijas Galvenās kriminālpolicijas pārvaldes (VP GKrPP) Ekonomisko noziegumu apkarošanas pārvaldes 3. nodaļas amatpersonas šī gada maija beigās aizdomās par sabiedrībā populāra kafijas produkta preču zīmes nelikumīgu izmantošanu, zīmes viltošanu, viltotas zīmes apzinātu izmantošanu un viltotas kafijas izplatīšanu lielā apmērā aizturēja divas personas. Noziedzīgo nodarījumu rezultātā kafijas preču zīmes tiesību īpašniekam tika nodarīts materiālais kaitējums vairāk nekā 500 000 eiro vērtībā.
Jaunākie pētījuma dati rāda, ka lielākais vairākums jeb 76% Latvijas iedzīvotāju ikdienā dzer kafiju - no tiem 88% malko kafiju mājās, 49% - darbā, 35% ciemos, 28% - kafejnīcā vai restorānā, bet 18% - dodoties ceļā ar auto.
76% Latvijas iedzīvotāju katru dienu uzturā lieto kafiju, noskaidrots "Virši-A" un "King Coffee Service" veiktajā pētījumā par Latvijas iedzīvotāju kafijas dzeršanas kultūru.