airBaltic

8.okt 2024
Rīdziniece Ilze šī gada janvārī mammai pašmāju lidsabiedrības mājas lapā iegādājusies lidmašīnas biļetes uz saulaino Tenerifi. Zinot, ka, iespējams, plānoto braucienu rudenī nāksies pārcelt, viņa uzreiz nopirkusi arī papildu pakalpojumu, kas ļauj biļetes atcelt un atgūt naudu, vēsta "Bez Tabu".
3.okt 2024
Latvijas nacionālās aviokompānijas "airBaltic" flotē Nākamā gada beigās būs 54 lidmašīnas, ceturtdien Rīgas Aviācijas forumā sacīja Latvijas nacionālās aviokompānijas "airBaltic" izpilddirektors un prezidents Martins Gauss.
30.sep 2024
Vai “airBaltic” pērk lidmašīnas, lai tās izīrētu citiem? Šāds jautājums sociālajos tīklos sastopams bieži, kopš nacionālā aviokompānija paziņoja, ka no nākamā gada papildu lidmašīnas tiks izīrētas aviācijas gigantam “Lufthansa Group”. Par to, ko šis darījums nozīmē lidsabiedrībai un iedzīvotājiem, plašāk vēsta TV kanāla 360 raidījums “360 ZIŅneši”.
26.sep 2024
Latvijai pieder daļas 74 uzņēmumos, to starpā ir virkne enerģētikas, transporta, kultūras, veselības uzņēmumu. Uzņēmumiem, kuros valsts ir vienīgais īpašnieks - un tādi kopsummā ir 62 - vadības atalgojuma griestus nosaka likums, savukārt tajās kompānijās, kurās daļas pieder arī citiem akcionāriem, vadības algas ierobežotas netiek. Starp tādiem uzņēmumiem ir arī “airBaltic”, kas vadības atalgojuma ziņā starp līderiem bijis jau sen, vēsta TV kanāla 360 raidījums “360 ZIŅneši”.
26.sep 2024
Latvijas nacionālā aviokompānija "airBaltic" drošības apsvērumu dēļ atkal ir atcēlusi reisus starp Rīgu un Telavivu, saka "airBaltic" pārstāvis Augusts Zilberts.
25.sep 2024
Latvijas nacionālā aviokompānija "airBaltic" no trešdienas ieviesusi jaunus biļešu veidus gan ekonomiskajā, gan biznesa klasē, aģentūru LETA informēja "airBaltic" pārstāvji.
25.sep 2024
Dzinēju trūkuma dēļ lidmašīnas paliek uz zemes, tāpēc tiek atcelti reisi, un nacionālā aviokompānija “airBaltic” cieš zaudējumus – tādu cēloņsakarību ķēdi atklājis “airBaltic” izpilddirektors un valdes priekšsēdētājs Martins Gauss. Bet jau pirms diviem gadiem tapa zināms, ka aviokompānija pasūtījusi lidmašīnas ar garu mūžu nestrādājošiem dzinējiem. Bija iespējams prognozēt, ka tie visi ātri vien izies no ierindas.
24.sep 2024
Latvijas lidsabiedrība "airBaltic" plāno piesaistīt vairāk nekā 200 jaunu darbinieku dažādās nodaļās, tostarp stjuartu, pilotu, tehniķu un citās pozīcijās, informē "airBaltic" pārstāvji.
23.sep 2024
Latvijas nacionālā lidsabiedrība "airBaltic" sola turpināt paplašināšanos Viļņā un palielināt gan tur bāzēto lidmašīnu skaitu, gan piedāvāto lidojumu galamērķu skaitu, paziņoja "airBaltic" prezidents un izpilddirektors Martins Gauss.
21.sep 2024
Augusta sākumā Latvijas aviokompānija "Airbaltic aicināja balsot par 48 lidmašīnu nosaukšanu Baltijas pilsētu vārdā. No Igaunijas pilsētām visvairāk tika balsu saņēma Kunda, vēsta postimees.
20.sep 2024
Latvijas nacionālā aviokompānija "airBaltic" un Lielbritānijas nacionālā aviokompānija "British Airways" paplašinās sadarbības lidojumu vienošanos, informē "airBaltic" pārstāvji.
20.sep 2024
Problēmas ar lidmašīnu dzinēju trūkumu un ar to saistītajiem jautājumiem varētu turpināties vēl vienu līdz divus gadus, intervijā aģentūrai LETA sacīja "airBaltic" prezidents un izpilddirektors Martins Gauss.
19.sep 2024
Latvijas nacionālās aviokompānijas "airBaltic" sākotnējā publiskā piedāvājuma (IPO) procesa ļoti svarīga daļa ir iespēja vietējiem iedzīvotājiem iegādāties akcijas, intervijā aģentūrai LETA sacīja "airBaltic" prezidents un izpilddirektors Martins Gauss.
18.sep 2024
Latvijas nacionālā aviokompānija "airBaltic" izveidojusi vienotu informatīvo tīmekļa vietni, kurā būs pieejama jaunākā informācija par uzņēmuma iespējamo sākotnējo publisko piedāvājumu (IPO), informē "airBaltic" pārstāvji.
18.sep 2024
Valsts gadu gaitā ieguldītā nauda Latvijas nacionālajā aviokompānijā "airBaltic" nekad nav bijusi uzņēmuma vērtība, intervijā aģentūrai LETA uzsvēra "airBaltic" prezidents un izpilddirektors Martins Gauss.
17.sep 2024
Ģenerālprokuratūrā sākta pārbaude saistībā ar valdības lēmumiem par nacionālo aviokompāniju "airBaltic", vēsta "TV3 Ziņas".
17.sep 2024
Latvijas nacionālā aviokompānija "airBaltic" no šodienas atsāk dienas laika lidojumus no Rīgas uz Telavivu, apstiprina "airBaltic" pārstāvis Augusts Zilberts.
17.sep 2024
Paredzēts, ka stratēģiskais investors Latvijas nacionālajā aviokompānijā "airBaltic" ienāks pirms akciju sākotnējā publiskā piedāvājuma (IPO), taču nav izslēgta arī iespēja, ka tas var notikt pēc IPO, intervijā aģentūrai LETA sacīja "airBaltic" prezidents un izpilddirektors Martins Gauss.
17.sep 2024
Valdība 30.augustā slēgtajā daļā vienojās, ka valstij pēc "airBaltic" sākotnējā publiskā akciju piedāvājuma (IPO) kompānijas kapitālā jāsaglabā vismaz 25% plus viena akcija. Tāpat tika lemts, ka "airBaltic" pamatkapitālu samazinās par 571,293 miljoniem eiro līdz 25,179 miljoniem eiro, kā arī vienkāršos esošo uzņēmuma akciju struktūru. Visu A, B un C kategoriju akciju nominālvērtību samazinās līdz desmit centiem un 571,293 miljonus eiro novirzīs iepriekšējo gadu uzkrāto zaudējumu segšanai. Tāpat notiek sarunas par stratēģiskā investora piesaisti, kas akcijas varētu iegādāties gan pirms IPO, gan tā laikā. Biznesa ziņu aģentūra "Bloomberg", atsaucoties uz informētiem avotiem, vēstīja, ka Vācijas nacionālā aviokompānija "Lufthansa" apsver iespēju iegādāties "airBaltic" akcijas pirms lidsabiedrības plānotā IPO. Sarunas ir agrīnā stadijā, un lēmums par investīcijām vēl nav pieņemts, norādījuši avoti, kas vēlējušies palikt anonīmi. "airBaltic" izpilddirektors Martins Gauss intervijā ziņu aģentūrai LETA uzsver, ka nevar runāt par valdības sēdē lemto.
16.sep 2024
Milzīgi zaudējumi, politiķu nemākulīgi lēmumi, valsts naudas iepumpēšana, lai glābtu aviokompāniju, izmisīga investoru meklēšana un visbeidzot bankrots – tāda ir Itālijas nacionālās aviokompānijas “Alitalia” dramatisko peripetiju vēsture. Daudzās lietās vērojamas pārsteidzošas sakritības ar Latvijas nacionālās aviokompānijas “airBaltic” ērkšķaino ceļu. Atšķirības ir tikai izmēros – “Alitalia” bija dibināta pēc Otrā pasaules kara, tērēja miljardus, vizināja pasažierus pāri okeānam ar milzīgajām “Airbus” lidmašīnām. Var teikt, ka mūsu “airBaltic” ir kā mazs itāļu “Alitalia” modelis – daudzas ķibeles stipri līdzīgas.