Pēdējā laika atklājumi attiecībā uz "Rail Baltica" projektu, liek aizdomāties: projekta virzītāji to visu ir darījuši apzināti vai arī aiz nesaprašanas un nezināšanas.
Vietnē "X" Nils Sakss Konstantinovs izsaka savus novērojumus: "No bērna prasīt uzdevumu, kas neatbilst viņa attīstībai vai intelekta spējām, nozīmē pakļaut viņu mūžīgai neveiksmei. Līdzīgi ar Rail Baltic. Acīmredzami: šis uzdevums neatbilst vietējo darītāju spējām. Tāpēc veidojas sajūta, ka skolēns ar kodu aizsūtīts uz nacionālo olimpiādi."
Komentāros ļaudis piekrīt Konstantinova teiktajam: "Šis gan bija nežēlīgi. Evikai tagad būs rīta kafija no halāta un aizkariem jāmazgā. Bet tā tiešām ir, ka šie kodētie ir izdomājuši pārrakstīt ij algebras, ij veselā saprāta likumus visiem pārējiem olimpiešiem"
Ir arī skeptiķi, kuri domā citādāk: "Vai tiešām domājat ka patiesais mērķis bija “uzbūvēt vilciena satiksmi” nevis “tikt pie naudas”"
Vienlaikus šī atziņa daudziem neļauj klusēt par skolās notiekošo, jo prakse pierāda, ka ne viss ir tik jauki, kā vajadzētu būt: "Bet mēs taču mēģinām integrēt un skolēnu ar kodu liekam parastā klasē un tas nekas, ka viņš traucē visiem pārējiem un no tā ar cieš viņu sekmes.."
No bērna prasīt uzdevumu, kas neatbilst viņa attīstībai vai intelekta spējām, nozīmē pakļaut viņu mūžīgai neveiksmei.
— Nils S. Konstantinovs (@lasitajs_nr1) November 29, 2024
Līdzīgi ar Rail Baltic. Acīmredzami: šis uzdevums neatbilst vietējo darītāju spējām. Tāpēc veidojas sajūta, ka skolēns ar kodu aizsūtīts uz nacionālo olimpiādi.