Urā, inovācija, katram e-auto savu stangu kā trolejbusam un vadus virs katra ceļa. Patiesi stulbs...
Tas tak skaidrs ka táds elektroauto ir kártéjas ambiciozu śirmenieku biznesa pláns!! Nekáda tur normálu attálumu nobraukśana nav iespéjama, pat Ríga -Viļńa-Ríga bútu divu dienu brauciens!!
Duvu dienu brauciens ir Berlīne - Rīga!
Patiesībā elektroauto vēl vajadzētu vismaz 20 - 30 gadus, lai tas sasniegtu kaut 10% no tā uzticamības un praktiskuma līmeņa, kas šobrīd piemīt ierastajiem automiļiem ar iekšdadzes dzinējiem. Es pieteicos uz testdrive ar 3 elektroauto, kurus es varētu atļauties nopirkt. Jā, braukt ar tiem ir prieks, tomēr es neesmu vēl gatavs katras 20 jūdzes lādēt to baterijas. Mani nudien satrauc baterijas izlādes temps. Apziņa, ka baterijas uzlādēšana var aizņemt pat 10-12 stundas, neļauj pilnībā izbaudīt braucienu. Es pagaidām pabruakāšu ar hybrid un plug-in hybrid. Ar tiem nav jācepas, ja attālinies no lādēšanas punkta tālāk par 2 jūdzēm.
Tu, latviešu valodas īpatnību "ekspert", skolā esi mācījies, kā jāveido alegorijas? Bet diez vai, jo Levita valodas lietošanas semītiskais gars arī tev ir izbojājis sapratni. Bet ko padarīsi, ar prātiņu apdalītam tā ir nelaime, un kā zināms uz slimiem un nelaimīgiem neapvainojas.
globālā sasilšana un uzspiestie elektroauto ir kārtējā marksistu geju homo pedo afēra - tāda pati kā kovid
diemžēl viņiem ir gari nagi, viņi ir visās valsts struktūrās, pilnīgi psihopāti, bez kāda kauna un absolūti neatlaidīgi savu psihopātisko afēru bīdīšanā
lielākā problēma ir lietderīgie idioti kas tam piebalso paši ne sūda nesaprazdami
nav nekādas vienprātības starp zinātniekiem cik lielā mērā cilvēki izraisa globālo sasilšanu, un tās prognozes ir 1000x izgāzušās, 'globālā sasilšana' notika uz Venēras, un neesmu vēl pagaidām dzirdējis apgalvojumus ka uz Venēras bija dzīvība, kas to izraisīja - tur to izraisīja vulkānu izmeši
iemesli kāpēc pastāv globālās saslišanas afēra ir sekojoši:
1. vispirmatnējākais iemesls ir kā baiļu propoganda un jājamzirdziņš, līdzīgi kā ar kovid, mērķis ir cilvēkus iebiedēt, pēc tam pasludinā afēras uzturētājus par vienīgajiem glābējiem, un panākt ka cilvēki atbalsta un balso par kreiso zilo marksistu sociālistu partijām - labi zinot ka konservatīvie spēki ar tādām afērām nenodarbosies - tā ir vienkarša stratēģija - izmantot balansa trūkumu bezkaunībā un melīgumā, ja viena puse ir gatava panākt balsošanu par sevi caur milzu afērām un meliem tad sagaidāms ka viņi arī būs uzvarētāji, jo meli ir pielīdzināmi krāpniecībai, un praktiski jebkura veida sacensībā ir sagaidāms ka uzvarēs krāpnieks, ja krāpties ir iespējams un ir kas krāpjas
tieši viss tas pats notiek ar kovid
2. aptaujas un statistiska rāda, ka vismaz starp vidusšķiru un nabadzīgiem cilvēkiem naudas ir daudz vairāk sociālistu liberāļu marksistu atbalstītājiem, līdz ar to panākot to ka auto kļūst par daudz dārgāku prieku, kā tas ir garantēti elektroauto gadījumā, tiks panākts tas ka mobilitāti saglabās disproporcionāli vairāk zilo sociālistu liberāļu marksistu atbalstītāji - tādejādi veicinot tālāku varas pārdali par labu zilajiem marksistiem - līdzīgi ir ar kovid piespiedu vakcīnas un vakcinēšanos daudz vairāk atbalsta šī šķira, tas arī iemesls kāpēc mūsu zilo liberāļu marksistu valdība grib iznīcināt nevakcinētos
3. tas ir vēl viens veids kā ieviest tirāniju, marksisti pēc dabas ienīst līdzcilvēkus, tāpēc jebkas kas visiem sagandē dzīvi ir uzskaāsm par labu, masu pāreja uz elektroauto viennozīmīgi sagandēs cilvekiem dzīvi, jo bateriju tehnoloģijām nav absolūti nekādu cerību sacensties ar iekšdedzes dzinējiem, pat pēc teorētiski postulētiem ideālākajiem iespējamajiem bateriju veidiem kādi varbūt nākotnē būs tās joprojām nespēs jaudā un kapacitātē konkurēt ar iekšdedzes dzinējiem
4. papildus globālā sasilšanas afēra atvieglo līdzīgi domājošo kreiso sociālistu marksistu zilo bandām pulcēties zem viena karoga, pat aptaujas ir parādījušas ka globālās sasilšanas 'glābēju' mītiņos ir ļoti disproporcionāli daudz lgtb
Peredastiem jau tāds mērķis - visur bāzties iekšā, lai radītu normālu cilvēku vidū jukas.
Nav tik traki, jo evakuatori un citas avārijas mašīnas turpinās darbināt iekšdedzes dzinēji.
Galvenais,kā vēl neķeras klāt pilsētas autobusiem,kur tad es savam vecajam mersim dīzeli dabūšu, no šitāda ķēma tak nav ko noliet.
Humanitārajām prātvēderam ieteiktu atkārtot kaut ko no astotās klases fizikas, piem., iesākumam , "lietderības koeficients".
Respektīvi, doma viņam sekojoša- kamēr man nebūs elektrokārs, kurš ar vienu uzlādi mani aizvedīs līdz Lisabonai , es braukšu ar savu KRAZ-u un dedzināšu 60 litrus uz 100.
Ēriks laikam nekad nav braucis ar trambaju vai trolejbusu.
Kas par "zvēru" ir TRAMBAJS"? Bet ar Teslu Ērika laikam toč nav braucis...
Rīgā ir tādi. Un Daugavpilī arī.