Jakrins "airBaltic" lidmašīnā piedzīvo nepatīkamu situāciju

© Ģirts Ozoliņš, F64 Photo Agency

Nepatīkamu starpgadījumu lidmašīnā piedzīvojis Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora pienākumu izpildītājs Emīls Jakrins.

""airBaltic" apkalpes izpratne par pasažieru un lidojuma drošību - kategoriski nepārsēdināt cilvēku ar divās vietās lauztu celi pirmajā (biznesa klasē viens cilvēks) rindā, labāk, lai traucē pašai apkalpei, citiem pasažieriem un salauztajam celim 3 stundu garumā," raksta E. Jakrins "Un paldies par 900 metru pastaigu ar kruķiem no C termināļa."

"Šādas lietas liecina, ka kaut kas nav kārtībā ar personāla izglītošanu pāris soļu tālāk par oficiālajiem noteikumiem. Elementāras cilvēcības un pretimnākšanas virzienā," situāciju komentē žurnāla "Imperfekt" galvenā redaktore Inga Gorbunova.

"Aviokompānija pie tā nav vainīga. PRM (passenger with reduced mobility) serviss ir iepriekš jāpiesaka, tad tevi ar ratiņkrēslu un ambuliftu nocels no klāja, aizvedīs līdz personīgajam transporta līdzeklim. Nezināšana neatbrīvo no atbildības, jeb tavā gadījumā no nepamatotas nosodīšanas," uzskata komentētājs Mārtiņš.

Latvijas nacionālā lidsabiedrība situāciju mikroblogošanas vietnē Twitter nav komentējusi

E. Jakrins Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora pienākumus veic no 2016. gada vidus, kad saistībā ar Rīgas ielu remontdarbu lēno gaitu no amata atstādināja departamenta direktoru Vitāliju Reinbahu.

Svarīgākais