"Greznība smaržo labāk, kad tā ir piesūkusies ar asinīm, vai ne?" Modes pasauli satricina skandāls

© Scanpix/AFP

Franču modes nams "Louis Vuitton" prezentēja jaunu sieviešu kolekciju, reklāmā izmantojot zilo, sarkano un balto krāsu.

Tieši šādas krāsas ir ietvertas Krievijas karogā. Zīmola reklāmā var redzēt simbolu "V", kas līdzinās Krievijas agresijas atbalstam. Sociālajā tīklā Instagram nekavējoties izcēlies skandāls. Krievijas publika ir pārliecināta, ka tādā veidā zīmols atbalsta diktatoru Vladimiru Putinu.

Daļa ukraiņu par to bija sašutuši, norādot, ka nesaprot, kāpēc modes nams izlēma par šādu reklāmu, ņemot vērā visus notikumus Ukrainā. Savukārt daļa ukraiņi steidza norādīt, ka zīmola reklāma patiesībā ir veidota Francijas karoga krāsās, un tai nav nekāda sakara ar Krieviju.

Arī Ukrainas prezidenta kancelejas vadītāja padomnieks Mihailo Podoļaks runāja par jaunā zīmola reklāmu:

"Krievijas Federācija ukraiņus Eiropā slaktē jau vairāk nekā gadu ar trīskrāsu un V/Z kāškrustu. Elitārais modes nams nolēma publiski spēlēties ar agresijas simboliem. Greznība smaržo labāk, kad tā ir piesūkusies ar asinīm, vai ne?"

Sākums

Aktrise un uzņēmēja Agnese Zeltiņa viesojas raidījumā “Kad viņas satiekas”, kur dalās savās pārdomas par greizsirdību attiecībās. Agnese atklāj, ka greizsirdība un neuzticība ir tikai daži no daudziem izaicinājumiem, ar kuriem attiecībās saskārusies.

Svarīgākais