"Kā ceļu projektētājs var aizmigt"; cilvēkus sadusmo bīstamas apdzīšanas uz "Saulkrastu šosejas"

Attēlam ir ilustratīva nozīme © F64

Soctīklos publicēts ieraksts, kurā izteikta asa kritika par braucēju kultūru ceļa posmā Rīga- Saulkrasti. Izveidotās papildjoslas radījušas mulsumu ne vienā vien autovadītājā, jo tās tiek uzskatītas par joslām, lai palaistu automašīnas apdzīšanai. Citi, savukārt, tās izmanto, kā ceļu nomales automašīnu novietošanai un braukšanai ar velosipēdu.

"Šķiet, neesmu gluži principiāls idiots, bet ikdienā braucot pa šo riskanto ceļu, uzskatu, ka braukšanas veids, kad man faktiski jānobrauc no ceļa, lai palaistu kādu steidzīgāku, šādā ceļā ir ļoti kļūdains un riskants. Iespējams, tieši tāpēc uz šī ceļa mēdz būt tik daudz avārijas ar letālu iznākumu. Jo uz šīs "paldies joslas" ļoooti bieži mēdz būt atstātas automašīnas, braucoši riteņbraucēji vai kājāmgājēji, jā - arī nepareizā virzienā ejoši un bez atstarojošām vestēm," savā Facebook ierakstā vēsta vīrietis.

Vīrietis norāda, ka izveidotās joslas rada priekštatu, ka tās domātas, lai palaistu apdzenošās automašīnas, taču ceļa posmā esot daudz uzbrauktuvju, kur josla vienkārši beidzas.

"Tik bieži piedzīvots, ka kāds smagais brauc pa "paldies joslu", lai laistu garām steidzīgos, bet tad vienā brīdī smagajam vairs nav kur likties, jo izrādās, ka "paldies ceļš" ir parasta ceļa nomale, ko kāds arhitekts ir padarījis platu. Vai varbūt tumsā var nepaspēt noreaģēt," turpināts ierakstā.

Visbeidzot autors vēršas pie cilvēkiem, ar lūgumu ievērot ātrumu un neveikt bīstamu apdzīšanu šajā ceļa posmā.

Ieraksts izpelnījies daudzu komentētāju uzmanību, kuri arī norāda, ka šādi projektēts ceļš rada bīstamas situācijas un cilvēkus vajadzētu izglītot par braukšanas kultūru.

Jau ziņots, ka šonedēļ turpinās plaši remontdarbi uz Vidzemes šosejas Sēnītes un Bērzkroga posmos, kā arī autovadītājiem jārēķinās ar papildus laiku ceļā, dodoties Pāvilostas virzienā.

Sākums

Gada sākumā Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldei bija plāns dubultot maksu par pasēm - 30 eiro vietā 60 eiro par dokumenta izgatavošanu. Sabiedrība satrakojās, un tā kā jēdzīga pamatojuma šādam cenu lēcienam nebija, beigās tika nolemts nodevu celt par četriem eiro. Taču klāt kārtējā valsts budžeta "lipināšana".....un dienas kārtībā atkal jautājums par cenas celšanu pasēm.

Svarīgākais